אני נתקל בהמון מפרסמים, שיש להם מודעות קטלוג בפייסבוק ויש להם גם מחירי הנחה על המוצרים אבל במודעות הקטלוג לא רואים את המחיר לפני הנחה והמחיר אחרי הנחה..
וזה פשוט כסף על הרצפה שאפשר לאסוף.
כל מה שצריך לעשות זה במודעות הקטלוג של הפייסבוק להוסיף בקריאייטיב את המחיר לפני הנחה עם פס עליו, ואת המחיר הנוכחי.
מתוך ניסיון זה משפר את ביצועי הקמפיין בעשרות אחוזים.
כמובן שאני אוהב לייצר מדריכים פרקטיים ולכן מצורף סרטון עם הסבר מעשי כיצד לעשות זאת.
בהצלחה!