שני דגשים חשובים לעבודה עם משפיענים באינסטגרם
עבודה עם משפיענים באינטסגרם בעיניי היא חובה!
אם יש לכם מותג ואתם רוצים לקדם אותו, חייבים לעבוד עם משפיענים.
אני שם לב עד כמה זה מפתח מותגים, אני רוצה להדגיש משהו מאוד חשוב על עבודה עם משפיענים.
כמות העוקבים לא תמיד מעניינת- זה לא המדד המרכזי אותו בוחנים
לדוגמא: אם יש לנו עסק שמוכר כלי מטבח למשל, אנחנו נחפש משפיענים שהתחום שלהם שייך למטבח כמו בשלנית מאוד מוכרת ואנו נרצה לתת לה את הכלים שלנו במתנה
ברור שקהל העוקבות שלה הרבה יותר מחזיק מהמילה שלה לגבי כלי מטבח מאשר לגבי אופנה, כי זה תחום הפעילות שלה.
ראיתי הרבה פעמים מקרים שמשפיענית עם 5,000 עוקבים הביאה תוצאות הרבה יותר טובות ממשפיענית עם 50,000.
מקרה אמיתי שראיתי- משפיענית שמתעסקת בתחום ההורות והתפתחות התינוק בעלת 5,000/6,000 עוקבים הביאה תוצאות מדהימות למותג הקשור במוצרי תינוקות,
אל מול הרבה שיתופי פעולה אחרים עם משפיעניות בעלות 80,000/100,000 עוקבים שההשפעה שלהן הייתה הרבה פחות גבוהה.
כלל המפתח בעיניי הוא לבחור את המשפיען לפי הנישה ופחות לפי מספר העוקבים.
מה גם שפעמים רבות המשפיענים בעלי כמות העוקבים הנמוכה נחמדים יותר כיוון שהם מוכנים לעבוד בשביל מוצרים שניתן להם לדוגמא.
הכלל השני שאני חושב שמאוד חשוב הוא התמדה- לא לעשות עבודה עם משפיען פעם בחצי שנה, לעשות פעילות עם משפיען לפחות פעם בשבוע.
זה נורא קשה למותגים אני יודע אבל אני חושב שזה שווה את ההשקעה ומביא קהל חדש.
אם יש לנו עבודת דיגיטל טובה אנחנו נוכל להמיר את הקהל החדש לרכישות חוזרות ואני חושב שזה מאוד חשוב למותג ומקדם את המותג שלנו – אני מאוד ממליץ.