בפרסום ושיווק דיגיטלי מדברים הרבה על פילוח קהל היעד – על היתרון הגדול שבלהגיע לקהל יעד מדויק מאוד, בפוסט הקרוב אני רוצה לדבר דווקא על החשיבות של העיצוב של הפוסט (תמונה/וידאו).
אנו מבצעים את השיווק הדיגיטלי של אפליקציית ifal, אפליקציה ללימוד אנגלית אונליין עם מורים מרחבי העולם – שאחד מהבידולים שלה הוא המחיר לשיעור, שיעור אחד על אחד עם מורה פרטי ב 15 ₪ בלבד!
"צעקנו" את המסר הזה בהמון עיצובים, תמונות, גיפים סרטונים – עיצוב ברמה גבוהה ועוד …
הגענו לתוצאות מעולות (מחירי התקנה של 5-6 ₪) אבל רצינו יותר טוב.
החלטנו לנסות לעלות עם סרטון אותנטי בלי עיצוב בכלל שבו אנו מספרים על האפליקציה בפחות מדקה.
הסבר קצר וקולע – למה i-fal, מה הבידול, מה הייחודיות.
התוצאות היו משוגעות – המחיר להתקנה ירד מ-5-6 ₪ ל 1.5 ₪ ועוד יותר קריטי זה שהצלחנו לשמור על המחירים יציבים לאורך זמן. (אחד הקשיים בעבודה מול פייסבוק הוא מחירי ההמרות שכל הזמן משתנים וקשה לשמור עליהם יציבים).
מהו המסר המרכזי והחשוב ביותר מהקייס סטאדי הזה .
יוזרים מגיעים לפייסבוק ואינסטגרם בשביל לראות את החברים שלהם – ולא לוח מודעות.
כל המודעות המעוצבות כבר נמאסות עליהם והעין שלהם בורחת מהם באופן אוטומטי.
לעומת זאת כאשר הם רואים סרטון ללא שום מסר פרסומי בעיצוב שלו – זה יכול לסקרן אותם ויתכן שאפילו הם יתחילו לצפות נטו בגלל שהם חושבים שזה אחד החברים שלהם בפייסבוק שהעלה סרטון ולא שמו לב, זו בדיוק השנייה שאנחנו צריכים בשביל לתפוס את תשומת הלב שלהם וכמובן שמכאן אחוז ההמרה תלוי באיכות הסרטון ובתוכן שלו.
קל, פשוט ומהיר – סרטונים אותנטיים – תנסו את זה ותחזר לעדכן איך זה הולך.
טיפ: תצלמו את הסרטונים לרוחב ולאחר מכן תתאימו את הגודל (באמצעות אפליקציה, אנו משתמשים ב inshot) לגודל של 1080*1080 – ריבוע. כך הוא יתאים לכל הפליססמנטים של פייסבוק ואינסטגרם (פיד, סטורי וכ"ו..)