שירות לקוחות- למה הוא כל כך חשוב לעסק שלך?

לפני שבועיים הלכתי לאכול בבנדיקט ואספתי טייק אווי- זמני קורונה אי אפשר ללכת לאכול.
הזמנו טייק אווי, באנו לאסוף ופתחנו את המנות – התאכזבנו, המנות לא היו משהו בלשון המעטה-
סיימנו, התאכזבנו אבל לא חשבנו לעשות משהו מעבר לזה.
הגענו הביתה וקיבלתי הודעת אסמאס לדרג את החוויה בבנדיקט
עניתי מה שהרגשתי ואיך הייתה חווית האוכל שלי- לא ציפיתי שיקרה משהו מזה.
למחרת בבוקר קיבלתי טלפון מנציגה של בנדיקט שהתקשרה ואמרה לי "האם אתה מעוניין בהחזר כספי מלא או בשובר בסכום הרכישה שלך למסעדה?" -צריך להבין אני לא התלוננתי ביוזמתי ואני לא החזרתי את המנה
למה אני מספר את זה?
כי בנדיקט יכלו לא לחזור אלי בכלל או לחזור אלי ולהציע לי משהו קטן , קינוח לפעם הבאה או משהו כזה, אבל הם בחרו ללכת על כל הקופה.
אני חושב שזה שיעור ענק לעסקים- כי בטווח הקצר אפשר להסתכל על זה ולהגיד איזה טעות הם עשו, כי הם מביאים ללקוח שוב את סכום ההזמנה והם הפסידו.
אבל אם נסתכל על זה בצורה נכונה לעסק שמסתכל לאורך זמן קדימה- הם הרוויחו לקוח, גרמו לי להיות מרוצה מפרגן וממליץ ואני חושב שמי שמנהל עסק ומסתכל קדימה
ורוצה להצליח- השירות הזה הוא סופר חשוב זה לא חשוב אם אנחנו מוכרים מוצרים פיזיים או שאנחנו נותנים שירותים.
השירות הזה הוא לא סטנדרט והוא מפתיע את הלקוח.
זה שהם בחרו לתת לי החזר מלא או אופציה לרכוש בסכום שהזמנתי זה מה שהיה מעבר לציפיות שלי.
זה מה שהפך אותי מלקוח רגיל/ מאוכזב ללקוח מאוד מרוצה
אני חושב שהם פעלו נכון וזה מאוד מאוד מדויק לפעול כך.

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.