חוק פארטו – 20% מהפעולות מייצרות 80% מהתוצאות
אתמול דיבר איתי מתעניין שהתקשר לשאול לגבי שיווק דיגיטלי.
הוא מקבל באמצעות השיווק באינטרנט אלפי לידים בחודש כך בסך הכל הדיגיטל עובד לו מעולה.
הוא התקשר על מנת לשפר את הקמפיינים ולהוזיל את עלויות הלידים בעוד כמה שקלים (ובנוסף לחשוב על אסטרטגיות שיווק נוספות בדיגיטל).
במהלך השיחה התעמקתי קצת יותר בעסק שלו, ביקשתי לתת לו טיפ שאני חושב שיכול לעזור לכל בעל עסק.
למרות שאני עוסק בדיגיטל, הטיפ בכלל לא קשור לשיווק באינטרנט.
"עזוב רגע את הדיגיטל ותנסה להתעסק בלקוחות שאתה כבר סוגר – בלקוחות הקיימים.
תנסה לתת להם אקסטרה שירות שיצאו סופר מרוצים והפעולה הזאת תייצר לך הרבה יותר ערך מאשר העיסוק בשיפור של הטירגוט עומק של הקהל בקמפיין שייצר לך אולי הוזלה של מחירי הלידים בחצי שקל או 2 שקלים.
שים את זה רגע בצד ותתעסק במה שיכול לייצר לך באמת ערך משמעותי לעסק.
חוק פארטו – 20% מהפעולות שאנחנו עושים בסוף מייצרים לנו 80% מהעבודה, לכן אני אומר בואו נתעסק ב-20 אחוז הזה!
במהלך השיחה לאחר שאמרתי לו להתרכז בשיפור השירות, הוא סיפר לי שבתכלס, עכשיו כשהוא חושב על זה הוא אפילו לא התקשר ללקוחות הקיימים שלו וללקוחות העבר לשאול אותם איך הם מסתדרים עכשיו עם משבר הקורונה.
הבנו תוך כדי השיחה יחד שבמידה והוא היה מתקשר אחד אחד ללקוחות עבר שלו ושואל אותם איך הם מסתדרים עם המשבר? ומציע להם עזרה, הוא היה מייצר הרבה יותר כסף בשורה התחתונה לעסק מכל פעולה אחרת שהוא היה משפר בשיווק הדיגיטלי.
אני עוסק בשיווק בדיגיטלי ולגמרי חושב שצריך לשפר אותו כל הזמן ולעשות אופטימיזציה ואטומציות לשיפור תהליכי העבודה, זה מאוד מאוד חשוב ברמה העסקית. עם זאת זה לא יספק חצי מהערך שנקבל אם אנחנו קודם כל נדע לתת שירות מעולה ומוצר סופר מעולה, וכשאני אומר מעולה אני מתכוון לכך שהלקוח ירגיש שהוא קיבל חוויה בלתי רגילה, שהוא לא ירגיש, "אוקיי היה לי פה סבבה, נהנתי, קיבלתי שירות טוב.."
אלא שהוא ירצה לספר עלינו לחברים.
זה לא קל – זה מאוד מאוד מורכב וקשה, אבל אם אנחנו נצליח לפצח את זה ונדע לתת ללקוחות שלנו את האקטסרה הזה, העסק שלנו יגדל ויש מצב שאפילו בכלל לא יהיה לנו זמן לחשוב על הפעולה שתשפר את השיווק ותייצר לנו לידים או פניות בפחות חצי שקל או פחות 2 שקל.
אז שימו לב ל-20 אחוז שבאמת מייצרים השפעה על העסק ותתעסקו בהם!
נשארתם עם שאלות? רוצים להקים בלוג ולא יודעים מאיפה להתחיל? התקשרו או השאירו פרטים לכל שאלה – נסייע בשמחה!