קידום אתרים לעורכי דין - פרסום שמייצר הכנסות
מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט?
הקדמה קצרה וקולעת!
בישראל בכל שנה מחפשים בגוגל כ- 30,000 גולשים עורך דין גירושין, 22,000 מחפשים עו"ד לפשיטת רגל, 28,000 מחפשים עו"ד לדיני עבודה וכך הלאה בתחומי המשפט הנוספים.
אחד הקשיים הגדולים שבהם נתקלים משרדי עורכי דין הוא גיוס לקוחות חדשים, השוק מוצף ועל כל לקוח מתחרים מאות משרדים.
על מה נעבור בפוסט הקרוב?
בפוסט הקרוב נעבור על ערוצי הפרסום לעורכי דין בדגש על קידום אתרים והיכן כדאי להתמקד.
הנושאים בפוסט:
- איך לקוחות מוצאים כיום עורכי דין?
- כיצד מבצעים קידום אתרים לעורכי דין?
- מהם ערוצי הפרסום המרכזיים לקידום אתרים לעורכי דין?
- באיזה ערוצים כדאי להתמקד?
- מהם המרכיבים החשובים ביותר באתר לעורכי דין על מנת שיביא לקוחות חדשים למשרד?
איך מוצאים כיום עורכי דין?
לפני הכל ננסה להבין כיצד מוצאים עורכי דין היום.
כמובן שהפניות והלידים הטובים ביותר מגיעים באמצעות "חבר מביא חבר" – הענקתם שירות טוב ללקוח >> הוא המליץ עליכם >> נסגרה עסקה נוספת.
ערוץ פרסום נוסף בעולם עורכי הדין הוא שיתופי פעולה והפניות הדדיות.
מקובל בין עורכי הדין לבצע שת"פ בין משרדים ולקבל אחוזים תמורת הפניות של לקוחות – זהו ערוץ מעולה שמייצר לקוחות חדשים ללא עלות פרסום אלא על בסיס תוצאות בלבד.
אבל מה אם שני ערוצי הפרסום הנ"ל לא מייצרים מספיק לקוחות? לאן פונים?
כאן נכנס לתמונה הפרסום באינטרנט וקידום אתרים לעורכי דין.
מה זה קידום אתרים לעורכי דין?
קידום אתרים לעורכי דין במילים אחרות הוא גיוס לקוחות חדשים באמצעות האתר והשיווק באינטרנט.
כיצד מבצעים קידום אתרים לעורכי דין?
קידום אתרים לעורכי דין מתבצע באמצעות מאות פעולות ועבודות הקשורות בתשתיות האתר, התוכן באתר, מבנה האתר, קישורים בתוך האתר ועוד ועוד..
אחד הכלים החשובים ביותר לקידום אתרים לעורכי דין הוא התוכן באתר.
כיוון שעורכי דין רבים כותבים תוכן איכותי לאתר שבבעלותם, חשוב להשקיע משאבים רבים בטקסטים איכותיים על מנת לעקוף את המתחרים בקידום האתר.
מהם ערוצי הפרסום לקידום אתרים לעורכי דין?
פרסום בגוגל
ללקוחות המחפשים את השירות / המוצר במנוע החיפוש הפופלרי בעולם - תוצאות מיידיות.
קידום אתרים בגוגל
קידום אורגני מתאים לעסקים שמעוניינים לייצר נוכחות דיגיטלית לאורך זמן.
פרסום בפייסבוק
מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פנייה לקהל יעד מדוייק.
פרסום באינסטגרם
מערכת הפרסום של אינסטגרם פועלת כמו מערכת הפרסום של פייסבוק ומאפשרת פנייה לקהל יעד.
אאוטבריין / טאבולה
פרסום באמצעות כתבות תוכן באתרים חיצוניים המאפשר להגיע לקהלי יעד מדוייקים
באיזה ערוצים כדאי לעורכי דין להתמקד ולמה?
לכל ערוץ יש את היתרונות והחסרונות שלו אך אם אנו מתבקשים להמליץ על הערוץ המנצח בשיווק באינטרנט לעורכי דין התשובה שלנו תלויה במטרה של המשרד.
במידה והמטרה היא לייצר מקסימום פניות ולידים חדשים למשרד בזמן הקצר ביותר – פרסום בגוגל הוא הערוץ הנכון ביותר.
במידה והמטרה היא לייצר נוכחות דיגיטלית לאורך זמן עם מנוע מבוסס ויציב שמייצר לקוחות חדשים באופן קבוע – קידום אורגני בגוגל הוא הערוץ המתאים.
מחפשים ערוצים חינמיים לפרסום העסק – לחצו כאן!
מהם ההבדלים בין הפרסום בגוגל לקידום אורגני בגוגל?
הפרסום בגוגל מאפשר תוצאות מיידיות – מקימים קמפיין, בוחרים מילות מפתח שבהם רוצים לבלוט ויוצאים לדרך.
בקידום אורגני בגוגל לוקח זמן לראות תוצאות – צריך לייצר תוכן, לטפל בתשתיות האתר, מהירות האתר, מבנה האתר, חוויית המשתמש באתר, עיצוב האתר ועוד..
קידום ממומן בגוגל VS קידום אורגני בגוגל – איך מחליטים במה לבחור?
היתרון הגדול של הקידום האורגני לעורכי דין – מחירי ההקלקה בפרסום בגוגל בתחומי המשפט יקרים מאוד וממשיכים לעלות באופן קבוע כיוון שמצטרפים מתחרים חדשים ולכן גם מחירי הלידים והפניות עולים.
בקידום אורגני לא "משתעבדים" למחירי ההקלקה של גוגל כיוון שהקליקים לא עולים כסף!
להרחבה על קידום אתרים בגוגל ולהבין בדיוק כיצד הוא עובד – לחצו כאן.
להרחבה על פרסום בגוגל ולהבין בדיוק כיצד הוא עובד – לחצו כאן.
מהם המרכיבים החשובים ביותר באתר אינטרנט לעורכי דין?
קיימת חשיבות מכרעת לאתר האינטרנט לעורכי דין בכל הקשור לתוצאות הפרסום וקידום האתר.
אחד המרכיבים החשובים ביותר לגולש (לקוח פוטנציאלי) על מנת לסגור עסקה עם משרד עורכי דין הוא – אמון.
יצירת אמון בין הלקוח למשרד ובמיוחד בתחום המשפט שבו הלקוח מספר על הנושאים הרגישים ביותר בחייו.
מה בעצם ההבדל בין בניית אתר לעורכי דין לכל אתר אחר? לחצו לקריאה
האמון חייב לבוא לידי ביטוי באמצעות האתר, כיצד?
- הוציאו את בעלי המשרד והצוות לעמוד הראשי ואפשרו לגולשים להסתכל לכם בעיניים. (זכרו שאנשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם אתרי אינטרנט)
- יש לכם לקוחות ממליצים? – הטמיעו אותם במקום בולט באתר!
- הקפידו להבהיר בצורה מיידית מהן התועלות של הגולש מכך שיסגור עסקה דווקא איתכם.
- תוכן תוכן תוכן, הוסיפו תוכן מקצועי לאתר.
- דירוגים וביקורת מאתרים חיצוניים – כתבו עליכם בגוגל? בפייסבוק? קדימה להטמיע באתר.
- כתבתם לאתר פופולארי? כתבו עליכם באתר פופולארי? (ynet, דה מרקר, כלכליסט, גלובס וכ"ו..) – כמובן שזה צריך להופיע באתר.
כאן תוכלו לקרוא כיצד אנו בונים אתרים מנצחים שמייצרים לקוחות לעסקים.