איך לעצב פוסט בפייסבוק בקלות ובמהירות – צפו בוידאו
השלבים לעיצוב פוסטים לפייסבוק
- נכנסים למערכת של Crello »
- נרשמים
- מתחילים בעבודה – ניתן לעבוד על טמפלטים מוכנים או לייצר פוסטים מאפס.
- במידה ואנו בוחרים לעצב מתוך טמפלט מוכן נוכל לבחור את הקטגוריה המתאימה לעסק שלנו ונקבל עשרות טמפלטים מוכנים המתאימים לתחום.
- על מנת לבצע עיצוב פוסט בפייסבוק מאפס נעבור ללשונית – My files ונעלה תמונה
- נעלה את התמונה הנבחרת מהמחשב שלנו
- נלחץ על התמונה ומיד היא תיפתח במסך העריכה של הפוסט – יש לשים לב לערוך את הפוסט בגבולות המסך הלבן המסומן.
- על מנת להוסיף כיתוב נעבור ללשונית Object ונעלה ריבוע ע"י לחיצה על האלמנט.
- נמקם אותו במיקום שאנו מעוניינים שיופיע בתמונה ונתאים את צבע הרקע של הריבוע.
- נוסיף את הטקסט על רקע הריבוע כך שהוא יופיע בצורה ברורה
- שימו לב שהמערכת תומכת בפונטים בעברית כך שניתן לבחור פונט מעוצב בעברית.
- נבחר את צבע הטקסט בהתאם לעיצוב של התמונה והרקע.
- נוכל לשכפל את האלמנטים של הרקע והטקסט ובכך להוסיף טקסט נוסף ולהתאים את המיקום שלו.
- חשוב – במידה והטקסט מופיע מתחת לרקע ולא ניתן לראות, יש להעלות את השכבה של הטקסט למעלה או להוריד את השכבה של הרקע למטה באמצעות לחיצה על האובייקט ולאחר מכן על אייקון השכבות.
- נעלה את הלוגו שלנו כפי שהעלנו את תמונת הרקע ונמקם אותו על התמונה.
- סיימנו – כל מה שנותר הוא לשמור את הפוסט ולהוריד אותו למחשב וכמובן לא לשכוח להעלות אותו לפייסבוק 🙂
עיצוב פוסט בפייסבוק – דגשים חשובים
שימו לב – כל הדגשים המצויינים מטה נכונים גם לגבי הפרסום באינסטגרם, להרחבה על הפרסום באינסטגרם לחצו כאן »
- התבלטו – בחרו תמונה שתבלוט בשטח הפרסום של פייסבוק, הגולשים מורגלים לראות פרסומות ועל מנת לתפוס את תשומת ליבם חשוב להתבלט.
- קריאייטיביות – השתמשו בטקסט קצר, קולע ומדויק שמפרט את התועלות של הגולשים.
- התאמת התמונה לקהל היעד – התאימו את התמונה והמסר לקהל היעד שאליו אתם פונים.
- מסר ברור – חשוב שהמסר על התמונה יהיה ברור ומובן.
- A/B TEST – בצעו בדיקות A/B TEST על המודעות, הכינו מראש 2 מודעות ובדקו איזה מודעה מובילה לביצועים טובים יותר.
- התבדלו – הוציאו את הבידול שלכם החוצה באמצעות המודעות בפייסבוק. מהו בידול? איך יוצרים אותו? ומדוע אתם חייבים אותו בעסק שלכם? קראו »