בואו נדבר קצת על הקשר בין יצירת אמון בפרסום לבין אחוז הגולשים שמגיבים למודעות ולפרסומים שלנו.
גולשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם אתרים או מודעות פרסומיות, לכן הערך החשוב ביותר על מנת לגרום לשיווק שאנו עושים להצליח הוא לייצר אמון (עד כמה שאפשר באמצעות הדיגיטל) בין הגולשים לעסק שלנו!
רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? צריכים הכוונה כיצד לייצר אמון בדיגיטל?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!
אז כיצד יוצרים אמון באמצעות הדיגיטל?
פרסום אותנטי
הכי פשוט – פגישה עם הגולשים שלנו באמצעות הדיגיטל בוידאו ובתמונות.
השתמשו פחות בתמונות מבנקים של תמונות ויותר בתמונות שלכם (אפילו בסלפי אגב).
מתוך ניסיון, תמונה בקמפיין פייסבוק או אינסטגרם שלכם בסלפי ברוב המקרים עובדת טוב יותר מתמונה מבנק תמונות – נסו את זה!
אנו רגילים לצרוך את המדיה ברשתות החברתיות באמצעות תמונות של חברים (תמונות אותנטיות) ולכן כאשר הפרסום שלנו נראה אותנטי הוגלשים מגיבים אליו הרבה יותר.
תנו ערך
אל תפרסמו מיד לקהל קר שלא מכיר אתכם, סליחה נדייק.
במידה וגולש מחפש בגוגל את השירות או המוצר שלנו, אין בעיה שנופיע לו בתוצאות החיפוש וננסה למכור את השירות או המוצר באופן מיידי, אבל כאשר הגולש מקבל ערך (טיפ או מדריך חינמי) ונפגש עם בעל העסק לפני שהוא צורך את השירות או המוצר, הסיכוי שהוא יסגור עסקה הרבה יותר גבוה כיוון שכבר בנינו יחד מערכת יחסים.
לקוחות מרוצים
השתמשו בלקוחות שאוהבים אתכם כדי לייצר אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
בקשו מהם להמליץ עליהם בפייסבוק או בגוגל ופרסמו את הביקורת ישירות משם (זה נראה הרבה יותר אותנטי).
כיום אני נפגש עם הרבה בעלי עסקים שטוענים שזה כבר לא מעניין ונראה פקטיבי, יש אמת בטענה הזאת אך ככל שתקפידו לפרסם ביקורות אותנטיות יותר (מתוך הפייסבוק וגוגל או בסרטון וידאו) כך הן יראו טוב יותר ואמינות יותר.
תנו הצעת חינמית לתחילת מערכת היחסים
אסביר באמצעות דוגמה, לפני מספר חודשים רציתי לעשות מנוי לנטפליקס והתלבטתי האם אני באמת צריך את זה (כיוון שיש לי גם מנוי ב-YES).
בכל מקום שאליו הגעתי באתר קפצה לי ההצעה במקום בולט "התחילו 30 ימי ניסיון בחינם".
ההצעה של נטפליקס הכריעה את ההתלבטות שלי וגרמה לי לקבל החלטה ולעשות מנוי בתוך דקה! (ומאז כמובן אני איתם עד היום כלקוח משלם).
מה בעצם נטפליקס עשו פה? הם קנו את האמון שלי בכך שהציעו לי 30 ימים בחינם » אפשרו לי לסמוך עליהם » לנסות » ורק לאחר מכן לקבל החלטה.
לא בכל עסק זה אפשרי אבל לבעלי עסקים שיכולים לעשות את זה – לכו על זה!
תנו אפשרות ליצירת קשר בקלות
אני נתקל בהמון אתרים ובמיוחד אתרי קמעונאות שמוכרים מוצרים באינטרנט וחשוב לי (כלקוח) לדבר איתם לפני שאני סוגר עסקה (רוצה לדעת שהמוצר באמת יגיע אלי, איך, למה וכמה) ואני לא מצליח למצוא את הטלפון ליצירת קשר או שאני מוצא אותו רק לאחר חיפוש בכמה דפים באתר.
במקרה כזה מה שהגולשים עושים זה פשוט לעבור לתוצאת החיפוש הבאה בגוגל לרכוש מחנות אחרת.
הקפידו להטמיע את הטלפון באתר במקום בולט ומרכזי.
לסיכום
כיום, יותר מתמיד המתחרים שלכם עובדים טוב בכל הפלטפורמות ולכן אתם צריכים לגרום לגולשים לתת בכם אמון בכל הפרסום הדיגיטלי ובאתר – לאפשר להם מפגש ישיר איתכם.
תיישמו את הטיפים מעלה ותראו שיפור בעשרות עד מאות אחוזים בתוצאות הפרסום הדיגיטלי.
נשארתם עם שאלות? צריכים הכוונה נוספת? אל תהססו ליצור קשר או להשאיר פרטים, אצלנו באתר תוכלו למצוא את הטופס והטלפון כמעט בכל מקום 🙂
בהצלחה!