כיצד לשפר את אחוזי הסגירה של הפניות באינטרנט ואיך זה קשור להבדלים בין פייסבוק לגוגל
קודם כל נבין את ההבדל בין פנייה מהאינטרנט לבין פנייה שהגיעה דרך פה לאוזן (המלצה של חבר)
עשרות בעלי עסקים פנו אלי עם הטענה הבאה "יש לי עשרות לידים מפייסבוק אבל אני לא מצליח לסגור כמעט אף אחד" – היום אני רוצה שנבין למה זה קורה ואיך ניתן לטפל בבעיה.
הגולש נחשף אלינו באינטרנט (בפייסבוק, גוגל או אינסטגרם) והוא עדיין לא באמת מכיר אותנו, ככל הנראה הוא רפרף קצת בעמוד הפייסבוק שלנו או קרא אלינו קצת חומר באתר – אבל חשוב להבין שהוא עדיין לא מספיק מכיר אותנו ובטוח שאין לו מספיק אמון בנו בשביל לסגור איתנו עסקה.
הדרך מהחשיפה הראשונה של הגולש אלינו באינטרנט ועד לעסקה היא ארוכה.
לעומת זאת, אם אנחנו מקבלים פנייה דרך חבר (חבר שהמליץ עלינו) – אחוז הסגירה הוא הרבה יותר גבוה כיוון שהחבר כבר עשה עבורנו את כל עבודת המכירה.
הוא סיפר כמה שאנחנו טובים, מספקים תוצאות, זמינים לבעיות ותקלות וכ"ו וכ"ו..
זו הסיבה להבדלים הגדולים באחוזי הסגירה בין הפרסום באינטרנט ללידים (פניות) שמגיעות מפה לאוזן ובהמלצות.
רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? רוצים שנעזור לכם לשפר את אחוזי הסגירה באינטרנט?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט (באחוזי סגירה כמה שיותר גבוהים)!
איך זה קשור להבדלים בין הפרסום בגוגל לפרסום בפייסבוק
כשאנחנו מפרסמים בפייסבוק אנחנו מגיעים לקהל קר לגמרי שלא מכיר אותנו (למעט מקרים ספציפיים של פרסום ברימרקטינג לקהל שכבר ביקר באתר שלנו).
בנוסף לזה שהקהל קר ולא מכיר אותנו, הוא גם לא ביצע חיפוש אקטיבי על מנת למצוא את השירות/מוצר שלנו.
כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל יש לנו צורך בשירות או מוצר שאנו מחפשים, נסו לחשוב על הפעם האחרונה שחיפשתם בגוגל בעל מקצוע, מוצר או שירות אחר – מה הסיכוי שהייתם מתקשרים או משאירים פרטים ובעל המקצוע וסוגרים איתו עיסקה? סיכוי די טוב שזה היה קורה נכון?
עכשיו נסו לחשוב על הפעם האחרונה שהשארתם פרטים דרך הפרסום בפייסבוק – סביר שהמודעה תפסה לכם את העין וזה היה נראה לכם מגניב אבל הצורך לא בער בכם כמו הפרטים שהשארתם לאחר שחיפשתם בגוגל.
זו בדיוק הסיבה שאחוז הסגירה מהפרסום בפייסבוק נמוך כ"כ ואפילו יותר נמוך מהפרסום בגוגל.
אז מה עושים על מנת לשפר את אחוזי הסגירה?
עובדים על קהל חם ולא דוחפים מיד למכירה.
אם נקביל את זה לעולם הדייטים – אנחנו לא נצא לדייט ובסיום הדייט נציע נישואין נכון? זה לא הגיוני וכנראה שהפרטנר לדייט לא ירצה להמשיך להיות בקשר.
כך גם בעולם העסקים, אל תציעו לגולש שהרגע נחשף אליכם פעם ראשונה – "בוא לקנות ממני את השירות עבור 1,000 ש"ח.
רגע! אני רוצה להכיר אותך, להבין למה שאני אעשה את העסקה דווקא איתך, לסמוך עליך, לעבור איתך דרך – ואז הסיכוי שאני אסגור איתך עסקה משתפר במעל 100%.
צפו כיצד כיצד אמון בפרסום דיגיטלי תשפר את תוצאות הפרסום ביותר מ-100% »
אז איך בעצם עושים את זה?
מפרסמים תוכן בעל ערך לקהל, בהתחלה אפשר לפרסם מדריך חינמי – אבל אחד שבאמת נותן ערך ויגרום לגולש להרגיש שהוא קיבל פה משהו חדש.
לאחר שהוא הכיר אותך וכבר תופס אותך כמומחה – זה הזמן להציע לו נישואין!
נשארתם עם שאלות – אל תהססו להתקשר או להשאיר פרטים 🙂