רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? רוצים שנעזור לכם לקבל מקסימום חשיפה באמצעות תוכן אורגני?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט
כמה פוסטים מומלץ לפרסם בשבוע?
אחת השאלות הנפוצות ביותר בדיגיטל היא "כמה פוסטים לפרסם על מנת לקבל מקסימום חשיפה"?
בעלי עסקים רבים מנהלים את דף העסק שלהם באופן עצמאי ומוטרדים מכך שתדירות הפרסום שלהם נמוכה מדי.
על מנת לענות על השאלה נבין קודם כיצד עובד האלגוריתם של פייסבוק.
האלגוריתם של פייסבוק דוחף ומקדם תוכן בעל מעורבות גבוהה – תוכן שהקהל עושה לו לייק, משתף אותו, מגיב עליו ועוד (גם במידה ואין על התוכן תגובות או לייקים אבל הגולשים התעכבו על הפוסט וקראו או צפו בו, פייסבוק מזהה את זה ומקדם את התוכן).
לכן, כאשר אנחנו ניגשים להחליט כמה פוסטים לייצר בשבוע אנחנו צריכים לחשוב קודם על איכות התוכן ורק לאחר מכן על המספר המדויק.
אם נחליט שאנו רוצים לפרסם בשבוע 10 פוסטים אבל כיוון שזה לא משאיר לנו מספיק זמן לעבוד על כל פוסט אנו מעלים תוכן שלא מייצר מעורבות ועניין אצל הגולשים לא עשינו בזה כלום.
האלגוריתם של פייסבוק יזהה שאף אחד לא מייצר אינטראקציה עם התוכן שלנו והחשיפה שלנו באופן אוטומטי תרד מתחת ל-5% מהעוקבים.
בהקשר הזה חשוב להבין שכאשר אנחנו מעלים תוכן שלא מייצר אינטראקציה, זה משפיע גם על הפוסטים העתידיים שנעלה, הם יחשפו לפחות גולשים.
שימו לב, כמות הפוסטים שמומלץ לפרסם בכל שבוע משתנה גם בהתאם לסוג העסק.
עסק בתחום הקמעונאות יכול לפרסם יותר מעסק שנותן שירות.
מה שתמיד צריך להיות לנו בראש כאשר אנחנו ניגשים לפרסם פוסט בפייסבוק או באינסטגרם הוא "האם הפוסט שאני מעלה נותן ערך לגולש? האם הוא יגרום לאינטראקציה?"
רגע לפני שנעלה את הפוסט ניכנס לנעליים של קהל היעד שלנו שאליו מכוון הפוסט ונבין האם התוכן רלוונטי עבורו.
לסיכום, תמיד תחשבו קודם כל על האיכות ורק לאחר מכן על האיכות!
צפו במדריך קצר שיעזור לכם לייצר תוכן איכותי בקלות ובמהירות »