רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? רוצים שנבנה לכם קמפיין רימרקטינג מדויק שיפגע בול בקהל הלקוחות שלכם?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!
למה מומלץ (מאוד!) לעשות רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם?
תחילה נסביר מה זה בכלל רימרקטינג,
רימרקטינג זהו פרסום חוזר לקהל שכבר ביקר באתר שלנו או בכל נכס דיגיטלי אחר, לדוגמה: אם גלשתי באתר של חברת קוקה קולה, מיד כאשר אני יוצא מהאתר, במידה ולקוקה קולה יש פיקסל של פייסבוק ותג של גוגל (בטוח יש להם), הם יכולים "לרדוף" אחרי עם פרסומות לאחר מכן כאשר אגלוש בפייסבוק או אכנס לכל אתר אחר שעובד בשיתוף עם גוגל (רוב האתרים הגדולים עובדים עם גוגל).
זאת הסיבה שכאשר אנחנו גולשים באתר כזה או אחר, מיד לאחר מכן אנחנו מקבלים פרסומות חוזרות "שרודפות" אחרינו בכל מקום ברשת.
למה לעשות רימרקטינג?
מחקרים מוכיחים שאחוז גבוה מהגולשים לא מבצעים המרה (משאירים פרטים או מתקשרים) לאחר הכניסה הראשונה לאתר.
אותם גולשים חוזרים פעם נוספת ועוד פעם ועוד פעם עד שמשאירים פרטים בחשיפה החמישית בממוצע.
כאן תוכלו לקרוא כיצד לשפר את אחוז ההמרה ולגרום ליותר גולשים לפנות אליכם כבר בביקור הראשון באתר »
לכן, כאשר אנחנו לא עושים רימרקטינג אנחנו מוותרים על קהל רחב שנכנס כבר לאתר שלנו אך לא השאיר לנו פרטים מסיבה כזאת או אחרת וכל מה שנשאר לנו לעשות הוא להמשיך "לרדוף" אחריו עם המוצר/שירות שלנו עד שהוא ישאיר פרטים.
למה בפייסבוק ואינסטגרם מומלץ לעשות רימרקטינג יותר מכל פלטפורמה אחרת?
רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם עובד טוב יותר מפלטפורמות אחרות כיוון שעומס הבאנרים בפייסבוק ואינסטגרם יחסית סביר והגולשים לא מתעלמים מהמודעות.
לעומת זאת כאשר אנחנו רואים מודעות באנרים באתרי תוכן כדוגמת: Ynet, כלכליסט, גלובס וכ"ו.. באופן אוטומטי אנחנו מתעלמים כמעט לגמרי מהפרסומות ולא מגיבים להם – התופעה הזאת נקראת עיוורון באנרים, זה קורה כיוון שאנחנו עמוסים בכ"כ הרבה באנרים באתרים האלו שהמוח שלנו כבר מתעלם מהם באופן אוטומטי.
הנה דוגמה מעולה לסיבה שבגללה אנו עיוורים לבאנרים באתרי התוכן הגדולים
אין לי בכלל קמפיין בפייסבוק, אני עובד רק בגוגל, האם שווה לי לעשות קמפיין רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם?
חד משמעית כן!
כאשר אנחנו עושים קמפיין בגוגל, אנו מכניסים תנועת גולשים מאוד רלוונטית לאתר שלנו (במידה והקמפיין מנוהל נכון – קראו כיצד להקים קמפיין בגוגל »).
אחוז הגולשים שמשאירים פרטים באתר/דף נחיתה בכניסה הראשונה נע בין 2-10 אחוז, בין 90-92 אחוזים מהקהל לא משאיר לנו פרטים ובמידה ולא נרדוף אחריו ברימרקטינג אנחנו פשוט נאבד אותו.
לכן חשוב לעשות קמפיין רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם גם אם יש לנו קמפיין רק בגוגל. (כמובן שמומלץ לעשות גם קמפיין רימרקטינג בגוגל)
אל תוותרו על קמפיין רימרקטינג!
נשארתם עם שאלות? מתלבטים מאיפה להתחיל ואיך לבנות קמפיין רימרקטינג? דברו איתנו 🙂