מעוניינים לייצר את המודעה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם? השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!
בואו נדבר על סוגי מודעות בפייסבוק ואינסטגרם
יש לנו לא מעט סוגי מודעות אך אני רוצה להתמקד לא בסוג המודעות אלא בעיצוב שאנחנו מעלים למודעות.
אנחנו יכולים להשתמש במודעת וידאו , במודעת תמונה או במודעת קרוסלה- קרוסלת תמונות שאפשר להחליף בינהן באמצעות חצים.
כולן יכולות לספק תוצאות טובות ומומלץ לגוון ולבדוק מה עובד הכי טוב אבל הכלל שצריך לשים עליו דגש הוא מה אנחנו מעלים במודעות- במקרים רבים, המודעות שעובדות הכי טוב הן מודעות אותנטיות.
אנחנו צריכים לזכור שכשאנחנו מפרסמים בפייסבוק או באינסטגרם אנחנו מפרסמים ברשת חברתית, אנשים נכנסו כדי לראות תוכן שחברים שלהם פרסמו ולכן כשאנחנו מעלים מודעה ברשת אנחנו צריכים להתנהג בכללים ולכוון את המסרים בהתאם למה שהגולש רוצה לראות.
תוכן אותנטי מאוד חשוב לפייסבוק ואינסטגרם!
במקרים רבים מודעה הכי אותנטית שנראית הכי פחות טוב מבחינה עיצובית תעבוד ותביא הרבה יותר פניות ממודעה ייצוגית ומושקעת שנראה שנלקחה מלוח מודעות.
פייסבוק עצמם אומרים שהם לא רוצים שהפלטפורמה שלהם תהיה כמו לוח מודעות ולכן הם מגבילים את אחוז הטקסט שאנחנו יכולים לכתוב על תמונה ל-20 אחוז בלבד.
שימו לב כאשר אתם מעצבים מודעות להקפיד לייצר מודעה אותנטית אחת לפחות – מתוך הסטודיו או העסק שלכם על מנת לבדוק איזה מודעה עובדת הכי טוב.
תראו שזה עובד נפלא!
נשארתם עם שאלות? תרגישו בנוח לפנות אלינו 🙂