רוצים שנעזור לכם להבין האם בפרסום הדיגיטלי משתלם בבית העסק שלכם? השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!
מה חשוב לראות בנתונים כדי להבין שהתוצאות טובות?
המדד הכי חשוב הוא כמה עולה פנייה – במידה והמטרה שלנו היא לייצר לידים, זה מה שמעניין את רוב בעלי העסקים הקטנים עד הבינוניים כשהם בוחרים קמפיינר או חברת שיווק באינטרנט.
הכי חשוב לנו לדעת כמה לידים אנחנו מקבלים ובאיזה עלות.
לאחר מכן, כמובן חשוב להבין מה הוא אחוז הסגירה שלנו מתוך אותם לידים.
כלומר אני יכול להביא לעסק מסוים 100 לידים והוא יסגור אחד ואני יכול להביא לו 10 לידים והוא יסגור 2.
כמובן שהמצב השני טוב יותר כי אנחנו רוצים לסגור פניות – לא מעניין אותנו שיהיו לנו המון לידים שלא יסגרו, וזה אפילו קצת מטריח כי אנחנו נצטרך לעבוד קשה – להתקשר אליהם, לעשות מעקב, לנסות שוב שוב ולבסוף והם לא יסגרו וזה מייאש.
לכן חשוב ללמוד להבין לאחר חודש חודשיים או שלושה מה אחוז הסגירה.
בכדי לעקוב אני ממליץ לעבוד עם CRM (מערכת לניהול לקוחות) המאפשרת לנו לראות את הנתונים האלה. (אני ממליץ על פייפדרייב היא מעולה ונותנת המון ערך במחיר של כמה עשרות שקלים לחודש.)
לאחר שאנחנו נבין את הנתונים נדע כמה רלוונטי לנו להשקיע – להוסיף תקציב, להוריד מהתקציב, האם הפרסום משתלם? יתכן ונגלה שאנחנו מפרסמים וזה לא משתלם.
עוד דבר קטן וחשוב בהקשר של החזר ההשקעה ROI – חשוב להבין שהפרסום והשיווק לא תמיד יחזירו את ההשקעה בחודש חודשיים הראשונים ואני ממליץ להסתכל על החזר השקעה בצורה כזו.
לקוח שהגיע מהפרסום בגוגל, במידה ולאחר חודש הוא מייצר לי לקוח נוסף כיוון שהוא לקוח מרוצה והחליט להמליץ עלי לחבר/קולגה שלו, אני מייחס את אותו לקוח גם לתוצאה ולחישוב ה-ROI של הקמפיין פרסום בגוגל.
היום הדיגיטל מאוד יקר ולא קל להחזיר את ההשקעה בהסתכלות על כמה הוצאנו, כמה הכנסנו וכמה סגרנו אנחנו רוצים להבין האם אותן עסקאות יצרו לנו עסקאות נוספות.
כך הכי נכון לחשב החזר השקעה ואני ממליץ גם לכם לבדוק את החזר ההשקעה בצורה כזאת.
צריכים עזרה בחישוב החזר ההשקעה? תרגישו בנוח להתקשר או להשאיר פרטים לכל שאלה 🙂