מעוניינים לעשות את הקמפיין המדויק לאתר שלכם? השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!
יותר ויותר בעלי עסקים מבצעים באופן עצמאי את השיווק באינטרנט (אני חושב שבחלק מהמקרים זה באמת נכון לבעל העסק – במיוחד כאשר העסק חדש ותקציב הפרסום נמוך ,חבל לשלם לחברה או פרילנסר שיבצע את הפרסום כי הוא יקח את רוב התקציב)
לכן, אני רוצה לעשות סדר בסוגי הקמפיינים בפייסבוק, לא אעבור על כולם אבל חשוב להדגיש שיש לא מעט סוגי קמפיינים בפייסבוק.
הנפוץ הוא קמפיין תנועה לאתר- משתמשים בו במקרה שבו אנו רוצים להכניס גולשים לאתר כדי שהם ישאירו לי פרטים או יקראו מאמר או על מנת לייצר חשיפות לאתר.
קמפיין נוסף הוא קמפיין לידים- קמפיין שמספק תוצאות רבות במערכת של פייסבוק ואינסטגרם.
ניתן לראות שקמפיין לידים מביא הרבה יותר לידים מקמפיין תנועה ,הסיבה היא שכאשר גולש רואה את המודעה בקמפיין לידים הוא מקליק על המודעה ונפתח לו באופן אוטומטי חלון להשארת פרטים, מתוך החלון הזה לא צריך לבצע שום דבר הפרטים מלאים בפנים, פייסבוק כבר לקחו את השם ואת המייל של המקליק רק צריך ללחוץ שלח.
כתוצאה מכך יש הרבה יותר לידים אבל חשוב לשים לב שהרבה פעמים בקמפיין לידים הלידים הרבה פחות טובים ולכן אנחנו יכולים ליצור שאלת סינון כלשהי בתוך הטופס שתאפשר לנו לדייק את איכות הלידים.
בנוסף,יש קמפיינים מסוג המרות- אם רוצים לייצר פניות או מכירות בתוך האתר -משלב גם תנועה וגם לידים.
יש קמפיינים נוספים של הגברת מודעות ותפוצה במידה והמטרה שלי היא רק שיגיעו לאתר.
קמפיין של מעורבות- משתמשים בו במידה ואני רוצה שהקהל יהיה מעורב בתוך התוכן שלי וגם יגיב ישתף אותו ויעשה לייק.
חשוב לשים לב שלפני שאנחנו יוצאים לדרך שאנחנו מגדירים נכון בכל קמפיין שאנחנו עושים את המטרה ובהתאם למטרה לבחור את הקמפיין.
לצורך העניין, אם אני רוצה לצבוע כמה שיותר קהל כדי שאח"כ אוכל לפרסם לו שוב, אז הקמפיין שהכי נכון לי לעשות הוא קמפיין תנועה.
אם אני רוצה לקבל כמה שיותר לידים אז הקמפיין שהכי נכון עבורי הוא קמפיין לידים.