2 דק' על שיפור יחס המרה ולמה זו הפעולה הכי חשובה בדיגיטל!

האתר מייצר הכנסה אבל מרגישים שאפשר להכניס יותר?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם בפרסום הדיגיטלי

2 דק' על שיפור יחס המרה באתרים ובדפי נחיתה

אני רואה הרבה בעלי עסקים שיש להם קמפיינים מעולים בדיגיטל בסך הכל והם עדיין מתעסקים כל הזמן בלשפר את העלויות לקליק בפחות כמה אגורות. 

במקום להתעסק ולהקדיש את הזמן שלהם לשיפור יחס ההמרה בדף הנחיתה שלהם/באתר שלהם/באתר האיקומרס שלהם במידה ומדובר באתר מכירות.
צריך להבין ששיפור יחס ההמרה יכול לגרום לנו לעלייה של פי 2 במכירות באותו תקציב פרסום, מה שלא יעשה כמעט שום שיפור בקמפיין כזה או אחר אלא אם כן הקמפיין באמת לא טוב.
לכן ,באמצעות כמה פעולות פשוטות ניתן לשפר את יחס ההמרה.

אני אתן על קצה המזלג כמה עקרונות מאוד חשובים לשיפור יחס ההמרה:

  1. חשוב מאוד שהדף שלנו יטען מהר – קריטי קריטי קריטי – כאן תוכלו להרחיב ולקרוא כיצד לשפר מהירות טעינה באתרים
  2. דבר נוסף שחשוב מאוד הוא גישה קלה ליצירת קשר – בכל מקום ובמיוחד אבוד דה פולד (במסך הראשון שהגולש רואה) חייב להיות טופס יצירת קשר + אפשרות להתקשר ישירות מהנייד (כפתור להתקשרות) בנוסף חובה להוסיף כפתור צף ליצירת קשר והתקשרות שנגלל לכל אורך האתר.
  3. המסר של העסק שלנו צריך להיות מאוד ברור וקולע מהתחלה, אנחנו לא רוצים להיכנס לאתר ולא להבין במה הוא עוסק – חייבים להבין מיד במה מדובר >> מה השירות שאנחנו נותנים >> ולמה לסגור עסקה דווקא איתנו (מה הבידול שלנו – כאן הרחבה שכתבנו בנושא בידול עסקי וכיצד למצוא אותו בעסק שלכם)

אלה עקרונות על קצה המזלג, חשוב מאוד כל הזמן לנסות ולבדוק – לשנות ולחדד דברים בדף הנחיתה או באתר שלנו ולראות כיצד הם משפיעים על יחס ההמרה, בשפת הדיגיטל זה נקרא A-B TESTING וזה סופר חשוב לכל נתון ומדד שאנחנו רוצים למדוד את ההצלחה שלו בקמפיינים,בדפי נחיתה ובכלל בדיגיטל. 

והנה דוגמה למה שיפור יחס המרה הוא הדבר החשוב ביותר שנוכל לעשות לטובת שיפור המכירות והלידים שלנו באמצעות הדיגיטל:
אם העלנו את יחס ההמרה באתר מכירות מ1 אחוז ל2 אחוז (זה לגמרי אפשרי וניתן לעשות את זה) והאתר שלנו הכניס ב-1 אחוז 20,000 ש"ח – הוא יכניס ב-2 אחוז המרה 40,000 ש"ח.
מדובר בשיפור של פי 2 על אותו תקציב פרסום, זה מצוין.

עוד טיפ חשוב, ניתן לקחת רעיונות מאתרים גדולים וחברות מובילות ופשוט לנסות באתר שלכם, זה יכול להביא לשיפור מאוד משמעותי בעבודה הרבה יותר קלה ופשוטה.
אין צורך להמציא את הגלגל – האתרים ומותגים המובילים כבר הוציאה עשרות אלפי שקלים בשביל לבדוק מה עובד הכי טוב – קחו מהם רעיונות ותיישמו באתר שלכם. 

נשארתם עם שאלות? תרגישו בנוח להתקשר או להשאיר פרטים 🙂

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.