מחפשים לקוחות חדשים לעסק ולא מוצאים את הדרך הנכונה?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם בפרסום הדיגיטלי
מתי ואיך נפרדים מלקוח?
היום נפרדתי מלקוח שאני עובד איתו סביב החודשיים ,מיוזמתי הרמתי אליו טלפון ואמרתי לו "תשמע, הדיגיטל בתקופה הנוכחית כנראה לא מתאים ואנחנו מוציאים X כסף והחזר ההשקעה לא מספיק טוב בעיניי ולא מספיק משתלם כרגע ולכן אני חושב שעדיף שניפרד ברוח טובה"
למה אני מספר את זה? כי הלקוח כל כך העריך את הטלפון שלי , את זה שלא חיכיתי ולא משכתי את הקמפיין והוא הודה לי ואמר לי כמה שהוא שמח שבחר לעבוד איתי ונפרדנו בצורה נעימה וטובה ,מעבר לזה שכמובן מבחינה מוסרית זה מה שנראה לי נכון וטוב לעשות
אני בטוח שבעתיד נחזור לפרסם ביחד מוצרים אחרים אולי בצורה או קונסטלציה שונה או בזמן אחר שיהיה יותר נכון לעבוד בו ולפרסם בו את השירות שלו בדיגיטל.
מה שאני רוצה לומר זה שחשוב להפרד בצורה טובה ונעימה מלקוחות, אפילו יותר מאיך שאנחנו מנהלים אותם!
אני מאוד שלם עם זה שהתקשרתי ונפרדתי ממנו בצורה כזאת והיה לי חשוב לשתף בתובנה הזו לאחר השיחה של היום
כל הזמן אנו עסוקים בלשווק את העסק ולייצר עוד ועוד לקוחות, לפעמים דווקא הפעולות הקלות שנראה כאילו לא תורמות לעסק, הן שגורמות לטווח הרחוק לצמיחה של הביזנס.