בעלי חנות אונליין? מחפשים להחזיר מקסימום השקעה על הכסף שאתם מוציאים בפרסום באינטרנט?
התקשרו או השאירו פרטים ואנו נדאג לעזור לכם להגיע ליעד!
האם אתם מסתכלים על החנות אונליין שלכם כמו על החנות הפיזית?
יותר ויותר בעלי עסקים שמוכרים בחנויות פיזיות עוברים לאונליין ומוכרים גם באונליין.
אחת הטעויות המרכזיות שאני רואה במעבר הזה היא שבעלי עסקים לא מתייחסים לחנות שלהם באונליין כמו באופליין.
צריך להבין שגולש שנמצא באונליין ורוצה לרכוש עובר תהליך דומה לתהליך שהוא מגיע לחנות פיזית.
אנחנו צריכים לתת לו את אותה החוויה, להסתכל עליו כמו שאנחנו מסתכלים עליו באופליין ולתת לו את השירות הכי טוב שאנחנו יכולים.
דבר נוסף שאני מזהה הוא שמתעסקים יותר מדיי בעמוד הבית ופחות מדיי בעמודי המוצר, צריך להבין ש90% מהתנועה בחנויות אונליין נכנסת לעמודי המוצרים באופן ישיר ולא עוברים בכלל בדף הבית.
הכוונה היא שאם עשיתי קמפיין בפייסבוק, אינסטגרם או פרסום בגוגל רוב הסיכויים שאני אשלח את הגולשים לתוך עמוד המוצר שלי כדי שהוא יהיה מכווון ישירות לקנייה של המוצר. לכן, אנחנו צריכים להשקיע את מירב האנרגיות בעמוד המוצר.
הוא צריך להיות מושלם- צריך לענות על כל הפחדים, השאלות והמחשבות שעוברות למתעניין, למי שרוצה לרכוש את המוצר.
אנחנו צריכים לפתור לו את כל הבעיות כאילו נמצא בעמוד המוצר מוכר פיזי ועונה לאותו הגולש על כל השאלות.
זה אומר שאנחנו צריכים להכניס כמה שיותר מידע אבל לא יותר מדי כדי לא להלאות את הגולש, לכן אנחנו צריכים לחשוב בצורה מאוד מדויקת על עמודי המוצר ולעשות להם מקסימום אופטימיזציה כדי לשפר אותם כמה שאפשר.
עוד דבר, לגולשים אין סבלנות ולכן יש קו גבול דק שבין להגזים עם האינפורמציה לבין שהיא תהיה בדיוק במקום ובזמן הנכון ולכן אנחנו תמיד יכולים להוסיף למטה בגלילה (רוב הגולשים אגב מגיעים מהמובייל) כמה שיותר אינפורמציה.
ובחלק העליון של המוצר את כל מה שהכי חשוב- את מדיניות ההחזרה, ביקורות של לקוחות אחרים, מידע על המוצר, כל שאלה שיכולה לעלות לגולש בראש אני רוצה לפתור.
יש עוד המון מה לדבר כמובן על חנויות אונליין ואיך לשפר את אחוז ההמרה בהם, אני מנסה להתמקד בכמה דברים קטנים.
דבר מאוד חשוב- באופן אישי, ואני מאמין שעוד המון כמוני, לא אוהבים לרכוש לפני שהם מדברים בטלפון עם החנות, אני אוהב לדעת שיש מישהו מאחורי האתר, שאני עושה הזמנה ואני יכול להיות רגוע
לכן אני תמיד מתקשר, אם הטלפון לא נמצא במקום בולט ואני צריך להתחיל לחפש אותו אני יוצא מהחנות ולא עושה את ההזמנה- אני עובר לאתר הבא, הרי יש עוד המון אתרים שיציעו לי את מה שאני רוצה לקנות.
לכן, הטלפון צריך להיות צף בכל האתר בכל עמוד שאני נמצא במקום מאוד בולט שנוכל לפנות בין אם זה באמצעות טלפון ובין אם באמצעות ווטסאפ או אפליקצית מסרים אחרת.
תמיד חשוב לחשוב על הגולש , על דף המוצר ועל זה שהחנות שלנו באונליין צריכה להיות טובה ונגישה אפילו יותר מהאופליין אבל במינימום כמו באופליין.
נשארתם עם שאלות, תרגישו חופשי להתייעץ איתנו בכל נושא 🙂
3 Responses
אשמח לקרוא עוד מאמרים דומים.
למדתי המון מהמאמר
תודה, מאיה אברהם – דלתות אלון
היי בשמחה,
תוכל לעבור על עוד מאמרים באתר 🙂
היי בשמחה,
ניתן לעבור על מאמרים נוספים באתר 🙂
Comments are closed.