מחפשים לקוחות חדשים לעסק ולא מוצאים את הדרך הנכונה?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם בפרסום הדיגיטלי
פרסום בקבוצות בפייסבוק – איך עושים זאת נכון?
איך אפשר להשתמש בקבוצות פייסבוק כדי למנף את העסק שלנו?
אני רוצה לדבר על פרסום בקבוצות לוקאליות, זה לא מתאים לכל בעלי העסקים , הפרסום בקבוצות לוקאליות בפייסבוק מתאים לבעלי עסקים לוקאליים.
לדוגמא אם יש לי חדר כושר בתל אביב או שאני בעל סטודיו קטן בהרצליה כמעט כל החברים בקבוצת הפייסבוק "הרצליה שלי" הם לקוחות פוטנציאליים.
עכשיו השאלה היא איך נבחר לפרסם את עצמנו לכל החברים בקבוצה.
ככל הנראה החברים בקבוצת "הרצליה שלי" לא רוצים לקבל פרסומים של "מי רוצה להצטרף למועדון הכושר שלנו?"
זה לא יעניין אותם ולא יתן להם ערך מוסף.
מה שאני מציע זה להצטרף לקבוצה ולתת בקבוצה טיפים לשיפור הכושר הגופני, טיפים לשיפור היכולת, תרגילים, טעימות, סוגי תכנים שיכולים לתת ערך לחברים בקבוצה.
במידה ונתמיד, לאחר חודש/ חודשיים/ שלושה אנחנו נראה עוקבים שפונים אלינו מהקבוצה ושואלים אותנו שאלות, מתוך השאלות הללו אנחנו יכולים לייצר לקוחות.
זה לא נכון רק לסטודיו, זה יכול להיות גם אם מדובר במאמן לאורח חיים בריא או וולנס או כל סוג עסק כזה או אחר שהוא לוקאלי.
מה שחשוב זה לא לעשות את מה שרוב בעלי העסקים הלוקאלים עושים – לא לפרסם מבצע בקבוצה שלא נותן שום דבר לאף אחד.
ברוב המקרים גם מנהלי הקבוצה לא מאשרים את הפוסט הזה כיוון שהאנשים והתושבים נמצאים בקבוצה בשביל לדבר על העיר ולקבל מידע וערך. (ובמידה ואין צורך באישור של פוסטים ככל הנראה החשיפה של הקבוצה תהיה ממש נמוכה כי כל אחד יכול לפרסם שם פרסומים לא רלוונטיים ואף אחד לא מפקח על הפרסומים).
אם אני כבעל עסק בעיר נותן ערך מתוך העסק שלי ,נותן טיפים ועוזר ותוך כדי אני משווק גם הטבה שקוראת להם לפעולה,
הסיכוי שתהיה המרה -שגולש, תושב של העיר שראה את הפרסום הזה יבקש לדבר איתי או לשאול אותי עוד שאלות ומשם יהפוך ללקוח הוא הרבה יותר גבוה מאשר אם אני מפרסם עוד סתם מבצע.
תנסו ליישם את זה ותראו שאפשר לייצר מזה לקוחות שהם לקוחות טובים שמשלמים לנו וממשיכים איתנו זמן רב.
השאלה המתבקשת היא, איך יוצרים תוכן בעל ערך? ועל זה תוכלו לקרוא כאן »
נשארתם עם שאלות?
תרגישו בנוח לפנות אלינו בכל שאלה 🙂