דגשים חשובים בכל דף פייסבוק עסקי
אני נתקל עסקים רבים שמשקיעים הרבה מאוד כסף בפרסום בפייסבוק אך כאשר אני עובר מהמודעה לעמוד אני רואה שהדף נראה לא מתוחזק בלי תמונת קאבר (או תמונת קאבר באיכות נמוכה) ללא מקטע "אודות", ללא לחצן קריאה לפעולה ועוד ועוד…
לכן בפוסט הקרוב אני רוצה לדבר על אלמנטים חשובים בכל דף פייסבוק עסקי על מנת לגרום לגולשים לתת בנו (ובפרסום שלנו) אמון ולהשאיר לנו פרטים 🙂
תמונת קאבר + לוגו
במקום הבולט ביותר בעמוד הפייסבוק מופיעה תמונת הקאבר של העמוד ולכן החשיבות של התמונה היא קריטית.
לפני מס' ימים חיפשתי שעון שחייה והגעתי במקרה לעמוד של השעון הזה » (פתחו את הקישור וצפו בסרטון הקאבר שלהם).
כבר מהסרטון אני יכול לראות את היתרונות ושל השעון והסרטון מכניס אותי לאווירה של שחייה. (עושה חשק לקנות)
מתמונת הקאבר חשוב שהגולש יבין במה הדף העסקי שלנו עוסק ומומלץ גם להוסיף משפט או שניים שיניעו לפעולה או יבדלו אותנו מהמתחרים.
באמצעות המערכת של Crello תוכלו לעצב בקלות תמונת קאבר לפייסבוק, תוכלו לבחור טמפלט מתוך עשרות טמפלטים חינמיים וגודל התמונה מותאם לגודל תמונת הקאבר בפייסבוק.
לחצו כאן למעבר לאתר Crello » (פתיחת חשבון ללא עלות)
לחצו כאן לסרטון שלנו המסביר כיצד לערוך את Crello »
תמונת פרופיל
בתמונת הפרופיל ניתן להשתמש באחת משתי האפשרויות הבאות:
תמונת פרופיל של בעל העסק – במידה והעסק מושתת על אדם אחד.
תמונת פרופיל שהיא לוגו העסק – במידה ובעסק יש מספר עובדים והוא לא מושתת על אדם אחד.
חשוב להשתמש בתמונה איכותית ולשים לב שהיא לא נחתכת (כאשר מטמיעים תמונת פרופיל, במידה והיא לא במידות הנכונות פייסבוק חותך אותה).
הסיפור שלנו – Our Story
פיצ'ר שפייסבוק הוסיפו בשנת 2018, מופיע יחסית במקום בולט בחלק העליון של עמוד הפייסבוק.
ניתן להוסיף בחלק הזה את הטקסט "אודות" מהאתר שלנו (במידה וקיים).
חשוב לספר בצורה אותנטית את סיפור העסק, מהו החזון, מאיפה התחלנו, למה לעבוד איתנו וכ"ו…
חשוב להוסיף תמונה תחת "הסיפור שלנו" על מנת להדגיש את החלק הזה בעמוד.
גולשים אוהבים להקליק ולצפות בסיפור העסק ולכן חשוב לתת לו דגש בדף הפייסבוק.
לחצן קריאה לפעולה
ניתן להוסיף לחצן אחד או 2 לחצנים.
אני ממליץ להטמיע את הכפתור "שלח הודעה" בחלק הזה, אלא אם אתם מוכרים מוצרים באתר אינטרנט (במקרה כזה מומלץ להוסיף לחצן של קנייה שמוביל לחנות האינטרנטית שלכם).
ההטמעה מאוד פשוטה ולא לוקחת יותר מ-2 דק' – תוכלו לראות כיצד לעשות זאת בסרטון מעלה.
פוסט נעוץ
בכל עמוד פייסבוק קיימת אפשרות לנעוץ פוסט בחלק העליון של הדף – במידה ונעצנו פוסט לחלק העליון של הדף, גם לאחר שנוסיף פוסטים חדשים, הפוסט הנעוץ יופיע ראשון עד שנסיר את ההגדרה של נעיצת הפוסט.
למה זה טוב?
מבצעים מיוחדים שאנחנו רוצים לקדם, סדנה שאנחנו רוצים למכור, פוסט היכרות ועוד…
גם לנעוץ פוסט זה פשוט וקל, תוכלו לראות כיצד לעשות זאת בחלק האחרון של הסרטון מעלה.
נשארתם עם שאלות, תרגישו חופשי לפנות בטלפון או באתר, בהצלחה!