רוצה לדעת איפה הכי נכון לך לפרסם בגוגל? מי בדיוק צופה במודעות שלך ומהו המסר הנכון ביותר להעביר?
מי רואה את המודעות שנו בגוגל
כמעט בכל פעם לפני שאני מתחיל קמפיין גוגל ללקוח אחת השאלות הנפוצות היא – "איפה אני הולך להופיע ? מי יראה את המודעה שלי?"
המיקום הכי רלוונטי ומעניין ברוב המקרים בגוגל- הוא רשת החיפוש.
לדוגמא אם יש לנו חדר כושר בת"א וגולש כתב בגוגל "חדר כושר בתל אביב" אנחנו רוצים להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל תחת הפרסום הממומן עבור אותו ביטוי – זה בעצם המיקום הכי רלוונטי כמעט בכל המקרים.
בנוסף, הוא גם הכי ממיר- מייצר עסקאות.
למה בעצם זהו המיקום הכי ממיר? כיוון שכאשר גולש מחפש שירות או מוצר כזה או אחר, אם נמשיך בדוגמה שלנו על חדר הכושר – יש לגולש צורך בחד"כ וזו הסיבה שהוא מחפש! הוא הרבה יותר חם לבצע עסקה מגולש שפשוט ראה מודעה שלנו בפייסבוק/אינסטגרם והחליט להשאיר פרטים.
לכן גם עלות ההקלקה על המודעה היא הכי גבוהה כיוון שכולם רוצים להיות שם- לגולש יש צורך, הוא מחפש עכשיו ורוצה לסגור עסקה.
בנוסף חשוב לדעת שיש מיקומים נוספים- אנחנו יכולים להופיע בynet, themarker,calcalist דרך מערכת הפרסום של גוגל – כיוון שגם האתרים הגדולים וגם אתרי הנישה הקטנים יותר עובדים עם גוגל בשיתוף פעולה ומאפשרים לגוגל להציג מודעות באתרים שלהם.
מיקום נוסף ששווה להכיר הוא יוטיוב, אנו יכולים להופיע גם ביוטיוב בסרטוני וידאו בפרסומת לפני הסרטון או במהלכו.
מיקום אחרון שאני רוצה שתכירו הוא גוגל שופינג– במידה ויש לנו אתר שמוכר מוצרים (נוכל להופיע בחלק העליון כאשר מישהו מחפש את המוצר שלנו).
מה שחשוב הוא שתדעו שכאשר אתם עושים קמפיין גוגל ב95% מהמקרים אתם רוצים להיות ברשת החיפוש, זה המקום שמייצר את התנועה האיכותית ואת הפניות.
נשארתם עם שאלות? תרגישו בנוח לפנו בכל שאלה!