מנסים להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ללא הצלחה?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם!
הגדלת עוקבים באינסטגרם באמצעות פעילות אורגנית
זו שאלה שנשאלת כל הזמן – זה לא קל, אני חושב שלפני שאנחנו מחליטים האם אנחנו רוצים להגדיל את כמות העוקבים שלנו באינסטגרם או לא אנחנו צריכים לשאול אם שם אנחנו מעוניינים להשקיע את המשאבים שלנו.
כיוון שלהגדיל כמות עוקבים באינסטגרם באופן אורגני הוא תהליך קשה, צריך להשקיע בו ולייצר תוכן מאוד טוב. (קראו כיצד למצוא רעיונות לתוכן איכותי בקלות ובמהירות »)
לפני שאנחנו בוחרים ללכת לשם, יכול להיות שנחשוב ונחליט שאנחנו לא רוצים להתרכז בזה ואנחנו רוצים להשקיע את הזמן ומשאבים שלנו במקומות אחרים – זה לגיטימי וזו שאלה שצריכה להישאל.
נניח והחלטנו להשקיע למרות שאנחנו יודעים שמדובר בהרבה משאבים, איך אנחנו מגדילים את כמות העוקבים?
לפני הכל אנחנו חייבים להיכנס לנעליים של הגולש ולהבין מה הגולש רוצה לראות, הרי בתור גולשים כשאנחנו עושים פולואו לעמוד באינסטגרם זה אומר שאנחנו הולכים לראות את התכנים שהוא מעלה באופן שוטף.
אם העמוד מעלה פרסומי חג שמח בחגים, זה לא תוכן שמעניין אותנו בתור גולשים, כנ"ל אם יראו לנו רק מבצעים זה לא יהיה מעניין מספיק.
הכי חשוב זה להבין איך אנחנו מעלים תכנים שהגולש יתחבר אליהם זו נקודה מאוד קריטית והכי קשה לפיצוח.
אם אני עורך דין גירושין לצורך העניין זה מאוד קשה לגרום לאנשים לעקוב אחרי הדף שלי כי אני חייב להיות כל הזמן מעניין, הגירושין קורים פעם או במקרים מאוד ספציפים פעמיים או שלוש, אנחנו צריכים להבין איך לשמור אחר כך על העוקבים שהם אנשים שכבר התגרשו, איזה תכנים מעניינים אותם כדי שהדף שלנו ישאר רלוונטי.
נכון שהתוכן הכי חשוב אבל גם אם הוא יהיה מעולה, אם לא נדע לחשוף אותו לאנשים נוספים לא יראו אותו.
מה עוד ניתן לעשות על מנת לחשוף את האינסטגרם שלנו לקהל חדש ולהגדיל את כמות העוקבים?
שיתופי פעולה עם משפיענים
הדבר הראשון שאני ממליץ עליו שהוא יותר מתאים לעולם המכירות באינטרנט, בעלי חנויות איקומרס (אבל לא רק) הוא שיתופי פעולה.
שיתופי פעולה עם משפיענים זה דבר שעובד, כמובן שלא כל משפיען מתאים לנישה שלנו, צריך לבדוק שהעוקבים שלו אמיתיים והוא לא קנה ויש לו באמת השפעה על אנשים.
במידה ואכן הוא מתאים לנו אנחנו נרצה לשלוח לו מוצר או תשלום עבור פרסום של המותג שלנו, אני תמיד ממליץ ללקוחות שלי לשלוח מוצרים, זה הרבה יותר פשוט להם ועולה להם פחות מלשלם כסף עבור הפוסט.
ברגע שהוא משתף את המוצר שלנו יש חשיפה אורגנית טובה ואם התוכן בדף טוב, אנשים עושים פולואו לעמוד שלנו וזאת דרך מאוד טובה להגדיל את כמות העוקבים.
שיתופי פעולה בין מותגים באינסטגרם
בהמשך ישיר לזה אני ממליץ לעשות שיתופי פעולה בין מותגים, אם אני נמצא בנישה שמתאימה להורים למשל, אני יכול לקחת כמה מותגים שקשורים לנישה הזו ולעשות שיתוף פעולה איתם ואז לעשות פעילות או הגרלה.
כולם נהנים מהחשיפה של כולם ומשתפים את ההגרלה הזו, המתנה של מי שזוכה בהגרלה הופכת להיות הרבה יותר גדולה כי כל מותג מביא מתנה ואז הפעילות עובדת מאוד טוב.
תמיד הכי חשוב לזכור שהכל קשור גם לתוכן – גם אם הבאתי דרך הפעילות עוקבים חדשים והתוכן בדף שלי לא מעניין, אחרי ההגרלה יורידו לי את הפולואו ולא עשיתי בזה כלום, הרי אנחנו רוצים להמשיך להיות בקשר עם העוקבים אחרי שהם עשו פולואו.
בנוסף לזה מאוד חשוב להיות פעילים באינטסגרם – להעלות תוכן איכותי, להעלות סטורי, אם לקוחות שלנו תייגו אותנו לשתף את זה בפרופיל שלנו, לעודד את הלקוחות לתייג אותנו בסטורי ובפוסטים זה מאוד מאוד חשוב – אנחנו מקבלים חשיפות אותנטיות ואמיתיות שמביאות למכירות. צפו בדגשים חשובים כיצד צריך להיראות פרופיל אינסטגרם עסקי »
צריך להגיב ולחיות את האינטסגרם זה מאוד חשוב ובגלל זה אמרתי בהתחלה שצריך להשקיע בזה, זה לוקח זמן – תלוי בגודל המותג וכמה אנחנו רוצים להתקדם אבל זה חשוב.
אם אנחנו רוצים עוקבים אמיתיים שבהמשך יגרמו לנו לרכישות ויגרמו לאנשים לבוא ולקחת את השירות שלנו אנחנו צריכים להשקיע בזה וזאת בעצם הדרך- קודם לחשוב על תוכן- חשוב לתת ערך לקהל שזה יעניין אותו ומשם לצאת לפעילויות עם משפיענים וכו', להיות אקטיביים ולהגיב.
אל תצפו שזה יקרה ביום, לא יהיו עוד 2000 עוקבים בחודש, זה יכול לקחת שנים אבל מי שעושה את זה בצורה נכונה ויסודית ובהתמדה האינסטגרם יכול להפוך לערוץ שמייצר הכנסה.
זה קורה, זאת עבודה מאוד קשה אבל ההתמדה בה משתלמת.
רוצים ללמוד כיצד להקים קמפיין ממומן באינסגרם? לחצו כאן »