איך נמצא תוכן שעליו אנחנו יכולים לדבר בפוסטים שלנו בפייסבוק באינסטגרם או בבלוג הקשור בעסק שלנו?
המפתח להכל הוא לתת ערך, אם לא ניתן ערך אנחנו לא נעניין את הקהל ואחרי פעם או פעמיים יפסיקו לעקוב אחרינו.
אבל איך מוצאים נושאים שהם בעלי ערך וגם מעניינים את קהל הלקוחות שלנו או הלקוחות הפוטנציאלים?
בכדי למצוא נושאים אין צורך להסתבך, מדובר בעניין פשוט מאוד.
תנסו לחשוב על מה אתם נשאלים, איזה נושאים ואיזה שאלות אתם מקבלים כל הזמן ע"י מתעניינים בשירות שלכם או ע"י הלקוחות שלכם.
יש שאלות שחוזרות על עצמן וכל הזמן נשאלות, כדאי לחשוב על כל השאלות האלה, לכתוב אותם בצד וליצור רשימה שיכולה להספיק לנו למשך כמה חודשים (או כמה שנים) עם נושאים לפוסטים ומאמרים.
מה עושים לאחר שמיצינו את כל השאלות שאנו נשאלים ע"י המתעניינים או הלקוחות
במידה ומיצינו וסיימנו את כל השאלות הללו, מה שניתן לעשות הוא באופן אקטיבי ויזום להוציא ווטסאפים לכל הלקוחות שלנו ולשאול אותם בצורה נעימה – מה הנושאים שהייתם רוצים שאני אתן לכם בהם ערך? איזה שאלות תמיד רציתם לשאול?
הדרך הזו תתן לכם תוכן חדש לזמן רב קדימה.
זהו! אלו שני הדברים שצריך לעשות בעיניי כדי לדעת לייצר תוכן איכותי לאורך זמן.
אגב, גם אני עשיתי את זה – שאלתי בזמן הקורונה ולפני את הלקוחות שלי על מה הם רוצים שאני אדבר, מה הכי מעניין אותם? (ובהרבה תשובות קיבלתי את השאלה שאני עונה עליה ממש בפוסט הזה, "כיצד למצוא נושאים לכתוב עליהם?)
ואיזה שאלות יש להם ביומיום שהם רוצים לשאול.
הכי חשוב לא לשכוח כמובן, לתת ערך בתשובות ובתוכן שאנחנו נותנים ולנסות לדבר על נושאים שאנחנו יכולים באמת לתת להם מענה שאפשר ליישם אותו במיידי ולצאת איתו לפעולה.
כך אנחנו יכולים לכתוב תוכן איכותי שלאורך זמן יעזור לנו לגייס לקוחות חדשים לעסק.
רוצים ללמוד בכמה דק' איך לעצב פוסט לפייסבוק ולאינסטגרם? לחצו כאן »
נשארתם עם שאלות? רוצים להתחיל לכתוב תוכן איכותי ולא יודעים מאיפה להתחיל? התקשרו או השאירו פרטים לכל שאלה – נסייע בשמחה!