מחפשים את הפתרון וערוץ הפרסום המתאים לעסק?
התקשרו או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון המתאים עבורכם!
האם תמיד כדאי לפרסם בפייסבוק ואינסטגרם? לא!
האם אנחנו רוצים בהכרח לעשות קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם? האם זו הפלטפורמה שלנו?
יש היום עניין סביב האינטסטגרם- כולם שם, אני מקבל טלפונים מעורכי דין למשל, "ראיתי שאתם עושים פרסום באינסטגרם ואני רוצה לעשות פרסום"
אני שואל במה את עוסקת "אני עורכת דין"
מי אמר שעורך דין מתאים לקמפיין באינטסגרם? זה שנמצאים שם הרבה אנשים זה לא אומר שזה מה שאת צריכה,
הרבה אנשים גם נוסעים באיילון – זה אומר שאני כעורך דין אצטרך לשים שלט באיילון?
אנחנו צריכים להתאים את השירות שלנו לערוץ שבו אנחנו מפרסמים.
פרסום באינסטגרם לא בהכרח מתאים לעורך דין, אלא אם אנחנו מדברים על איזשהו מדריך ספציפי או על קמפיין רימרקטינג שבו אנחנו "רודפים" אחרי אנשים שהיו אצלנו באתר.
הפרסום באינסטגרם יכול להתאים בעוד כל מיני קונסטלציות גם לעורכי דין – אני לא פוסל את זה כמובן. אבל זה שערוץ הפרסום נפוץ זה לא בהכרח אומר שזה נכון לנו לפרסם בו – כי כשמתקשר אלי עורך דין אני אמליץ לו לפרסם בגוגל, כשמישהו מחפש עורך דין תעבורה תהיה שם
תופיע לו כי יש לו צורך- הוא מחפש אותך.
אנחנו לא צריכים למהר לקפוץ על כל ערוץ שאנחנו שומעים שהקהל נמצא בו וזה שהיום הילדים נמצאים בטיק טוק זה לא אומר שבהכרח נרוץ לפרסם שם.
אני מדבר על בעל עסק קטן, בינוני , שרוצה לקבל תוצאות , הוא מחפש לידים ורוצה עסקאות.
הוא צריך לחשוב באיזה ערוץ פרסום (קראו סקירה שכתבנו על כל ערוצי הפרסום העיקריים באינטרנט) הוא יקבל את זה ולא בהכרח בערוץ שבו נמצאים כולם שם הוא יקבל תוצאות.
עורך דין יכול לפרסם באינסטגרם אבל זו לא ההמלצה הראשונה שלי, כשאנחנו כבעלי עסקים חושבים איפה לפרסם צריך לפתוח את הראש ולהבין קודם כל איפה הכי נכון לנו.
אם אנחנו לדוגמא חדר כושר ואנחנו רוצים קהל לוקאלי אז הייתי ממליץ ללכת לפייסבוק ולאינסטגרם – למקד ל-2 ק"מ רדיוס מחדר הכושר, לפלח את הקהל ע"פ גילאים ולתת הצעה טובה, שם זה הרבה יותר מתאים.
החשיבה צריכה להיות בהתאם למקצוע, וכך בעצם נפנה לקהל שלנו.
אם יש לכם שאלות נוספות, תרגישו בנוח לפנות אלינו בטלפון או בטופס באתר 🙂