קידום באינטרנט שיגרום לעסק שלך למכור יותר
מוכנים לצמוח באמצעות האינטרנט?
ערוצי השיווק והקידום העיקריים באינטרנט
פרסום בטאבולה / אאוטבריין
פרסום בלינקדאין
קידום עסקים באינטרנט - למה אנחנו?
כמובן שאנו יכולים לכתוב כאן – שירות, איכות ומקצועיות כמו שרוב החברות מעידות על עצמן אך חשוב לנו לדבר באופן אובייקטיבי על הבידול שלנו.
זה לא אומר שאנו לא שירותיים, קבלו את זה כמובן מאליו – אחרת אין לנו בכלל זכות קיום 🙂
שקיפות ואמינות
שקיפות ואמינות הן ערכים מרכזיים עבורנו, לא כל פרוייקט צריך קידום באינטרנט - אנו ניקח רק פרוייטים בהם הקידום באינטרנט יהיה אפקטיבי.
עברה תקופה ולא מתאים לכם? אין אצלנו התחייבות
אנחנו לא מאמינים בהתחייבות חודשית ולא נחזיק לעולם לקוח לא מרוצה - אנו בטוחים בהצלחה המשותפת ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו.
אוהבים את מה שאנו עושים
אנו חיים ונושמים את הקידום באינטרנט - זהו תחום דינאמי שמתעדכן כל יום בקצב משוגע. מי שלא אוהב וחי אותו לא יכול להיות בו.
מהו קידום באינטרנט?
קידום באינטרנט זהו מושג כללי המתייחס לכלל ערוצי השיווק והקידום באמצעות האינטרנט.
כיצד מתבצע קידום עסקים באינטרנט?
לא ניתן לענות על שאלה זאת באופן גורף כיוון שהתשובה תלויה בערוץ הפרסום בו בחרנו להתמקד באינטרנט.
בכלליות במרבית המקרים הקמפיינים הפרסומיים באינטרנט מתבצעים באמצעות פנייה ממוקדת לקהלי יעד ומעקב צמוד אחר תוצאות הפרסום ואופטימיזציה לקמפיינים.
למה בכלל קידום באינטרנט?
אחד היתרונות המשמעותיים של קידום עסקים באינטרנט הוא היכולת לפנות לקהלי יעד מדוייקים מאוד.
לדוגמה, אם ארצה להגיע לקהל יעד של מתאמנים בחדר כושר בגילאי 20-30 באזור ראשון לציון – אוכל לפלח אותם באמצעות קמפיין מדוייק בפייסבוק ובאינסטגרם.
יתרון משמעותי נוסף הוא היכולת לעקוב אחר תוצאות הקמפיין ולנתח את הנתונים: כמה פניות ולידים הגיעו כתוצאה מהפרסום וכמה מתוך כלל הפניות סגרו עסקה והפכו ללקוחות.
האם ניתן לבצע קידום באינטרנט באופן עצמאי?
ניתן לבצע קידום באינטרנט באופן עצמאי אך חשוב לדעת 2 חסרונות עיקריים:
- התוצאות כאשר מצבעים פרסום באינטרנט באופן עצמאי לא יהיו טובות כמו התוצאות של חברת קידום ופרסום באינטרנט ואף לעתים לא משתלמות.
- זמן ומשאבים – הקידום והפרסום באינטרנט דורש זמן רב ומשאבים.
איך בוחרים את ערוץ הפרסום הנכון ביותר לקידום באינטרנט?
אנו ממליצים במרבית המקרים לבחון כמה ערוצים ולאחר מכן להתמקד בערוץ הפרסום האפקטיבי ביותר.
לעתים אנו יודעים שערוץ מסוים לא יהיה רווחי לבית העסק ולכן אנו לא מפרסמים בו מלכתחילה.
כיצד בוחרים חברה לקידום באינטרנט?
2 טיפים חשובים לבחירת חברת שיווק באינטרנט:
- בדקו את הניסיון ואת הפרוייקטים שהחברה קידמה בעבר.
- קבלו הצעת מחיר והגיעו לפגישה – בפגישה תוכלו להכיר מקרוב את החברה ולהבין האם זו החברה שאתם רוצים לקידום העסק שלכם באינטרנט.
על חשיבות האתר בקידום באינטרנט
רוב תנועת הגולשים מהקידום באינטרנט מועברת לאתר ולכן חשוב מאוד לבנות אתר מעולה עם אחוז המרה גבוה (אחוז ההמרה זהו אחוז הגולשים שיוצרים קשר עם בית העסק מתוך כלל הגולשים).
כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על בניית אתרים מעולים – כיצד אנו עושים זאת.
כאן תוכלו לקרוא על היתרונות הרבים שבבניית אתר על פלטפורמת וורדפרס.
מתלבטים האם שיווק דיגיטלי הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם? קראו את המאמר כאן.
כמה עולה כל התענוג הזה?
גם על השאלה הזאת לא ניתן לענות באופן גורף כיוון שכל ערוץ פרסום מתומחר בפני עצמו.
כאן תוכלו לקרוא מהו המחיר של קידום אתרים באינטרנט.