חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון למשרד שלכם? האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?
אנו מתמחים בתחום משרדי עו"ד ולא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.
התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור המשרד שלכם.
שיווק עורכי דין באינטרנט מורכב מאוד.
זירת עורכי הדין בישראל היא מאוד תחרותית ועל מנת להצליח לשווק את המשרד כעורך דין עצמאי יש צורך בפרסום לקהל יעד מדויק.
קראו נתונים על המספרים של עורכי הדין בישראל.
ערוץ הפרסום העיקרי לפרסום באינטרנט עבור עורכי דין הוא גוגל.
גוגל עובדים בשיטת מכרז כך שמי שמציע את הסכום הגבוה ביותר מופיע בראש תוצאות החיפוש. (קיימים אלמנטים נוספים המשפיעים על המיקומים, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה – כאן)
כאשר התחרות גבוהה, כמו כל דבר אחר בשוק, המחיר עולה.
ההמלצה שלנו היא לפרסם תחילה בכמה ערוצי פרסום באינטרנט ולבצע בדיקה מהו ערוץ הפרסום המשתלם ביותר.
אחד היתרונות הבולטים של השיווק באינטרנט הוא היכולת למדוד במדוייק את העלות מול התועלת.
הערוצים הפופולריים ביותר בהם מבצעים שיווק עורכי דין באינטרנט הם:
כתבנו על מגוון ערוצי הפרסום באינטרנט
קיימות הגבלות חוקיות כאשר מפרסמים עורכי דין באינטרנט:
פרסום בשיטת רימרקטינג בגוגל (פרסום חוזר לגולשים שביקרו באתר שלנו) אסור.
בעבודה השוטפת עם משרדי עורכי דין אנו המלצנו להם להעצים את השיתופי פעולה בין משרדים.
שיתופי הפעולה מייצרים עסקאות רבות וזהו ערוץ שמומלץ להשקיע בו משאבים ומחשבה רבה.
צאו לפגישות עם קולגות, השתתפו בכנסים והרצאות, צרו קשרים חדשים – זה ישתלם לכם בטווח הארוך.
כאן תוכלו לקרוא מספר דרכים חינמיות לפרסום העסק.
כפי שכתבנו, זירת עורכי הדין באינטרנט מאוד תחרותית ולכן מומלץ לנצל את המשאבים בצורה מדויקת
דיברנו על בידול ומן הראוי שנציין מהו הבידול שלנו – 3 סיבות למה לבחור בנו:
אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.
התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.