מספר טיפים לניהול וחסכון בזמן – שישנו לכם את יום העבודה! (איך להספיק יותר בפחות זמן)
- הטיפ הראשון לחסכון בזמן- ביוטיוב וכמעט בכל נגן יש אפשרות לשלוט במהירות ההפעלה של הסרטון/השיר/ הפודקאסט
אני שומע הכל על מהירות 1.5 וזה הרבה יותר טוב- זה מקצר את הזמן של ההקשבה כמעט בחצי.
הפודקאסט מתנגן מהר יותר אבל זה בסדר כי אנחנו מספיקים לקלוט את המידע. - עבודה עם יומן- עבודה עם יומן שינתה לי את סדר היום והעבודה- אני לא שוכח כלום ואני יודע בדיוק מתי כל דבר אמור לקרות ביום.
זה סידר לי את הזמן ואת היום. הנה מדריך מפורט לעבודה מדויקת עם היומן של גוגל >> - עבודה עם מערכת לניהול משימות- במידה ויש לי מספר משימות ביום מסוים כזה או אחר, המערכת לניהול משימות עוזרת לי לסדר את היום ולחסוך בזמן.
- לעשות דברים בצורה מסודרת ביחד- למשל, אם אני שוטף כלים אני קודם כל אסבן את כל הכלים ואח"כ אשטוף אותם, כשאני נכנס לאנרגית עבודה בדבר מסוים,
אנחנו נעבוד הרבה יותר מהר.
אם למשל צריך לבצע הנהלת חשבונות בעסק אני אשמור את כל הנהלת החשבונות לפעם אחת ואסגור את הכל כמה שיותר מהר. אני עובד עם אסאנה – מערכת מעולה >> - סגירת משימות- בעבר הייתי רוצה רק לסגור משימות וזה היה גורם לי לסגור אותם מהר אבל לא בצורה מיטבית, במצב כזה כל פעם הייתי חוזר לאותה משימה ומתקן אותה.
בטווח הארוך, זה לא חסך לי- אלא לקח לי הרבה יותר זמן, לכן אני ממליץ לשבת על משימה אחת כמו שצריך ולסיים אותה בצורה היסודית והכי טובה שיש- כמובן לא בפרפקציוניזם מוחט כדי שכן נצליח לסיים אותה,
אבל אנחנו צריכים לסיים משימה בצורה כזו שלא נצטרך לחזור אליה.
אלה הטיפים שלי לניהול זמן, שמאוד עוזרים לי