שיווק באינטרנט חסרונות
שיווק באינטרנט חסרונות – כולם מדברים על היתרונות של השיווק באינטרנט (ויש הרבה), אך למען ההגינות חשוב גם לדבר על החסרונות בשיווק באינטרנט.
שלא תבינו לא נכון, אנו חברת שיווק באינטרנט ואם תשאלו אותנו, היתרונות של השיווק באינטרנט עולים בהרבה על החסרונות, אך בכל דבר יש גם חסרונות וחשוב לשים אותם על השולחן.
אז קדימה, שיווק באינטרנט חסרונות – מהם?
מחירים
בעבר מחירי המדיה היו מאוד זולים כיוון שכמות המפרסמים הייתה קטנה בהרבה.
בשנים האחרונות הצטרפו בעלי עסקים רבים לפרסום באינטרנט ומחירי המדיה עלו באופן משמעותי.
התוצאה של עליית המחירים היא שבעלי עסקים וחברות שמעוניינים לפרסם באינטרנט בסכום חודשי נמוך יתקשו מאוד לקבל לידים ופניות מהאתר.
כאן תוכלו לקרוא כמה עולה הפרסום בגוגל.
מגמת עליית המחירים של הפרסום באינטרנט לא עוצרת ונראה כי המחירים ימשיכו לעלות בשנים הקרובות.
הפרסום באינטרנט נשלט ע"י חברות ענק והרוב המוחלט של תקציבי השיווק מופנה לגוגל ולפייסבוק.
להרחבה על הפרסום בפייסבוק.
להרחבה על הפרסום בגוגל.
מעקב לידים ואחוזי סגירה
סגירת עסקאות מלידים שמגיעים דרך האינטרנט היא לא דבר פשוט.
יש צורך במעקב ממושך אחר המתעניינים ויכולת מכירה גבוהה.
לקוחות רבים מצפים לסגור כמעט כל פנייה שמגיעה אליהם דרך הפרסום באינטרנט, בפועל זה לא המצב ואחוזי הסגירה נמוכים בהרבה ומשתנים ע"פ תחום העסק.
תשתיות לצורך הפרסום
חסרון נוסף של השיווק באינטרנט הוא התשתיות שיש בהן צורך על מנת לבצע פרסום באינטרנט.
במרבית המקרים יש צורך באתר או בדף נחיתה על מנת להעביר את הגולשים לעמוד בו יוכלו ליצור קשר או להשאיר פרטים, יש לקחת זאת בחשבון כאשר מכינים תקציב לפרסום באינטרנט.
להרחבה על בניית אתר וורדפרס – מדוע היא הפלטפורמה המומלצת.
כאן תוכלו לקרוא כיצד מבצעים בניית אתרים שיובילו את הגולשים להשאיר פרטים.
מקצועיות / עבודה עם בעל מקצוע
על מנת לעשות פרסום באינטרנט באופן מקצועי יש צורך בשירותים של חברת שיווק באינטרנט או לחלופין לחקור לעומק את פלטפורמות הפרסום באינטרנט ולעשות זאת באופן עצמאי.
החיסרון בפרסום באופן עצמאי הוא שיש צורך בתרגול וניסיון בפרסום באינטרנט ולא ניתן לבצע זאת ברמה גבוהה ללא ידע מקצועי רב.
שינויים ועדכונים בקצב מסחרר
בהקשר של החיסרון הקודם, על מנת לבצע פרסום באינטרנט יש צורך בהסתגלות מהירה לשינויים הטכנולוגיים המתרחשים באינטרנט כמעט על בסיס יומי.
ניהול אינטנסיבי ומשאבים רבים
הפרסום באינטרנט דורש ניהול ומעקב צמוד ויומיומי על הביצועים של הקמפיינים ועדכונים במידת הצורך.
בעלי מקצוע מסוכנים
תחום השיווק הדיגיטלי מוצף בבעלי מקצוע רבים: חברות ופרילנסרים.
חשוב לבדוק היטב את החברה / פרילנסר איתו אתם עומדים לבצע את הפרסום באינטרנט.
תגיעו לפגישה אישית ותוכלו להרגיש האם בעל המקצוע מתאים לכם לעבודה משותפת – זכרו שאתם מעבירים לו את הפרטים האישיים של העסק שלכם.
שיווק באינטרנט חסרונות – יש גם יתרונות
דיברנו הרבה על החסרונות של השיווק באינטרנט אך קיימים גם יתרונות רבים.
ניתן לבצע פרסום באינטרנט גם ללא תשלום באמצעות קידום האתר – כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על קידום אתרים בגוגל.
הפרסום באינטרנט הוא הערוץ הטוב ביותר ליצירת פניות רלוונטיות לבית העסק מלבד השיווק בין החברים, מה שנקרא "חבר מביא חבר".
תעשו עבודה טובה, תייצרו מוצר טוב ותתנו שירות טוב – הלקוחות כבר יגיעו מפה לאוזן ולא תצטרכו שיווק בכלל!
אם אתם בעלי עסק חדש, קראו את המאמר שיגלה לכם כיצד לפרסם עסק חדש בחינם.