לקראת חגי הקניות המטורפים שיש בכל העולם- איך אנחנו כבעלי חנויות אונליין יכולים להתכונן בזירה הדיגיטלית?
יש מספר ימים מאוד חזקים- בלאק פרידיי, שופינג IL, יום הרווקים הסיני, הסייבר.
צריך להבין שקהל גדול מחכה לתקופה הזו ומעכב רכישות בכדי לקנות בימים האלה, אנחנו כבעלי חנויות שמוכרים אונליין חייבים להתכונן לזה ולעשות מספר דברים מאוד חשובים.
תקציבים
אם אנחנו מוציאים למשל 1,000 ש"ח בחודש על פרסום בדיגיטל, בחודשים הללו אנחנו נרצה הוציא יותר- למה? כיוון שיש יותר קהל צורך וזה זמן טוב להוציא עם החזר השקעה מאוד גבוה,
זה גם יעזור לנו לבנות קהלים חדשים שיחשפו אלינו ויגיעו בפעם הראשונה ולאחר מכן נוכל לשווק להם כל השנה.
ניוזלטר
באתרים בהם מופעל ניוזלטר- אני ממליץ לעדכן את הגולשים, את העוקבים ומי שברשימה שלנו- הם צריכים לדעת שאנחנו בתוך ימי הקניות האלה, לעדכן את הרוכשים במבצעים.
מיקום בולט באתר
המבצעים צריכים להיות בולטים- איך שהגולש נכנס הוא יראה את המבצעים, לא צריך לחפש אותם. אנחנו צריכים ליצור קטגוריה במקום בולט באתר.
בנוסף, אני ממליץ להכין תמונת קאבר לטובת ימי הסיילים.
וכן להוסיף טיימר שמודיע כל הזמן מתי מסתיימת ההטבה- למה? אנשים נוטים לדחות החלטות כשיש להם זמן.
כשהם יודעים שעוד 5 שעות ההטבה תיגמר יש יותר סבירות שירכשו.
תשתיות
חשוב לוודא שהאתר שלנו יכול להכיל את כל הגולשים, אם אנחנו רגילים שיש לנו 10,000 יוזרים באתר, בתקופה הזאת עם הגדלת התקציבים במדיה וכו' אנחנו יכולים להגיע ל20,000,
חשוב לדעת שהאתר שלנו יכול לעמוד בעומס הזה ולוודא עם חברת האחסון והשרת כדי שלא יהיה מצב של נפילות- במידה ויש נפילות באתר אנחנו נאבד רכישות- מאוד קל לאבד רכישות אם האתר לא נטען טוב.
גולשים עוברים למתחרים.
מובייל
המובייל הוא כמעט האמצעי הבלעדי בו הגולשים רוכשים, צריך לוודא שהוא נראה טוב ועובד.
חייבים לוודא שתהליך הרכישה במובייל עובד כמו שצריך, שהאתר נראה מושלם- אסור לפספס את זה.
איך אנחנו מציגים את ההנחות
בעלי עסקים רבים משתמשים בקופונים- זה לא רע, אבל אני ממליץ לעשות עדכון מחירים גורף לאתר, ישנם תוספים למי שעובד בפלטפורמות המוכרות כמו וורדפרס, קונימבו, שופיפיי וכו'.
מי שלא, אני ממליץ לעדכן ידנית את המוצרים כדי שלא יהיה איזשהו קופון הנחה אלא שאם גולש נכנס הוא רואה את הסייל בבירור.
זמן טוב לבנות קהלים
בגלל שנוציא תקציב גבוה יותר אנחנו נכניס יותר קהל- לאחר התקופה הזו נוכל לטרגט את הקהל לעשות רימרקטינג רגיל / דינאמי, לרדוף אחריהם ולהמיר אותם לקניות חוזרות או חדשות.
2 Responses
מעולה
רואים שאתה מקצוען, ומדייק.
אני לא מצליחה לשלוח ניוז לטר, משהו השתנה, אשמח לעזרה
היי רוחי היקרה, אעזור לך בשמחה במהלך היום 🙂
Comments are closed.