פרסום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם – איך עושים את זה נכון ומכניסים באמצעותו לקוחות משלמים

כיצד לייצר ערך אמיתי מהפרסום האורגני בפייסבוק ובאינסטגרם

אני נתקל בהמון פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם שהם פשוט בזבוז זמן מוחלט של בעל העסק שכתב את הפוסטים וגם של הגולשים שנחשפים אליהם. 
לכן החלטתי לכתוב בקצרה כיצד צריך לעשות פרסום אורגני ואיך מוצאים נושאים לכתוב או לדבר עליהם, נושאים שבסופו של דבר יכניסו לעסק לקוחות משלמים. 

רוצים להתעסק רק במה שאתם עושים הכי טוב? רוצים שנעזור לכם לייצר תוכן אורגני איכותי לפייסבוק, לאינסטגרם ולאתר?
השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט 

ערך ערך ערך ערך ערך!!!

המפתח להצלחה של כל הפרסום האורגני הוא – יצירת ערך.   
לא עוד פוסט של "חג שמח" או פוסט עם קישורלמאמר משעמם באתר תוכן כזה או אחר. 
אנחנו רוצים לייצר ערך אמיתי – שהגולש ירגיש שחידשנו לו משהו. 
נכון שזה יותר קשה ולכן אני תמיד אומר – עדיף לעשות פוסט אחד בשבוע או בחודש מאשר 8 פוסטים שלא נותנים ערך לגולש. 

אבל רגע, איך יוצרים ערך?

על מנת לעזור לכם למצוא את תבניות התוכן והנושאים לפרסום האורגני אחלק את זה ל-3 קטגוריות עיקריות. 

1. ניפוץ מיתוסים 

יש המון מיתוסים בכל תחום, אם אני לוקח את זה רגע לעולם שלי אחד המיתוסים הגדולים הוא "שהפרסום האורגני מת".
זו אמירה לא נכונה – אומנם כיום יותר קשה לפרסם באופן אורגני כיוון שפייסבוק, אינסטגרם וגוגל רוצים שנשלם להם כסף עבור החשיפות אבל עדיין תוכן איכותי מקבל חשיפה ועובר בין חברים. 
מי שמקפיד לייצר תוכן טוב רואה תוצאות גם מהפרסום האורגני. 

הנה מיתוס שניפצתי ממש בכמה שורות,.
עכשיו קחו מיתוס מהעולם שלכם ותנסו לנפץ אותו. 
ניפוץ מותסים נותן הרבה ערך לגולשים וממצב אתכם כמומחים בתחומכם! 

2. סיפורי מקרה, קייס סטאדי

אם אני אקח את זה לעולם של השיווק באינטרנט – לא מזמן היה לי מקרה שבו לקוח שבנינו עבורו אתר, ביקש לפתח אפליקציה על בסיס האתר ולחבר אותה למערכות מורכבות, לאחר עבודת מחקר רצינית ועבודה משותפת עם חברת פיתוח תוכנה – Y&A הצלחנו לפצח את הקייס הזה ולענות על הצורך הייחודי של הלקוח. 
עכשיו אני יכול לפרסם את המקרה הזה כפוסט ולשתף את העוקבים שלי במה שגיליתי בעקבות המקרה הזה. 
הפוסט יחזק את האמון שהעוקבים נותנים והסבירות שיקנו את השירות/המוצר שלי עולה. 

ערך ערך ערך

פשוט תנו ערך – זה לא חייב להיות דרך סיפור או דרך מיתוס, זה יכול להיות פשוט טיפ – ממש כמו שאני עושה בסרטון פה למעלה. 
הטיפ יהפוך אותנו למומחים ולטווח הרחוק ייצר לנו פניות שברוב המקרים יהיו טובות בהרבה מהפניות שנקבל דרך פרסום ממומן לקהל קר. 

טיפ אחרון וחשוב מאוד

אם אתם שואלים את עצמכם, רגע אבל איך אני מוצא על מה לדבר? 
תנסו לחשוב על השאלות שאתם נשאלים ע"י הלקוחות שלכם באופן קבוע. 
מה הכאבים שלהם? למה הם פנו אליכם? איך אתם פותרים להם את ההתנגדויות. 
אל תתקמצנו על התוכן ואל תפחדו לתת כמה שיותר ערך, מבטיח לכם שזה ישתלם לכם! 

נשארתם עם שאלות? 
תרגישו חופשי להשאיר פרטים או להתקשר!

בהצלחה!

מוכנים להמריא איתנו? מבולבלים מכל אפשרויות הפרסום באינטרנט?
בואו ניפגש לשיחת ייעוץ במתנה ונעשה סדר ביחד :)

לאחרונה בבלוג

קטגוריות נוספות מהבלוג

חוששים ומתלבטים האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון לעסק שלכם?

האם הפרסום יחזיר את ההוצאות ולא "תשרפו" כסף? האם תוכלו לסמוך על חברת שיווק שתעשה עבודה טובה?

אנו לא לוקחים כל פרויקט בשיווק באינטרנט – ובמקרים רבים ההמלצה שלנו היא להתחיל לפרסם לבד ולחסוך את העלות של חברת השיווק.
בנוסף, אין התחייבות חודשית כך שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – ניתן להפסיק את השירות בכל שלב.

התקשרו או השאירו פרטים – לא בכדי שנעשה לכם עוד שיחת מכירה ונשכנע לעשות איתנו פרסום, אלא בשביל שנבין יחד קודם כל האם שיווק באינטרנט הוא הדבר הנכון עבור העסק שלכם.