בלי הקדמות מיותרות – קצר וקולע, קבלו 8 טיפים שיטיסו את האתר שלכם בגוגל!
1. הסירו כל אלמנט שמאט את מהירות טעינת האתר
החשיבות של מהירות טעינת האתר רק הולכת וגדלה וכיום יותר מתמיד חשוב שהאתר יהיה מהיר כיוון שלגולשים אין סבלנות.
אתר איטי גורם לנטישה של הגולשים » נטישה גורמת לאיבוד נקודות מול גוגל » איבוד נקודות מול גוגל מתבטא באופן ישיר במיקומים של הביטויים האורגניים
קראו כאן כיצד לשפר את מהירות טעינת האתר שלכם »
2. השתמשו בכלים על מנת לעקוב ולמדוד את התנועה והנתונים באתר
על מנת לבצע אופטימיזציה ולדעת היכן ניתן לשפר את הקידום יש צורך בכלים למעקב אחר הנתונים.
קבלו 3 כלים חינמיים ומעולים שישפרו את מעקב הנתונים באתר שלכם:
- גוגל אנליטיקס זהו כלי מצוין לניתוח הנתונים והתנועה באתר. קבלו מדריך לגוגל אנליטיקס »
- גוגל סרץ' קונסול באמצעותו תוכלו לקבל מידע על הביטויים שמהם נכנסה תנועת גולשים לאתר שלכם. (אין לכם עדיין גוגל סרץ' קונסול? לחצו כאן ותפחו עכשיו »)
- "כל יום" – מערכת לבדיקת מיקומים של ביטויים,באמצעותה תוכלו בחינם לעקוב אחר המיקומים של האתר שלכם. קליק למערכת כל יום »
3. כתבו תוכן לאנשים ולא למנוע החיפוש של גוגל
אנו נתקלים לא פעם בתוכן שנראה כאילו נכתב אך ורק לטובת קידום אתרים, חבל!
כיום, גוגל יודע לזהות תוכן איכותי.
כאשר אתם ניגשים לכתוב מאמר לאתר חשבו קודם כל על הגולש – כיצד לסקרן אותו כמה שאפשר ולתת מקסימום ערך על מנת שהוא ימשיך לקרוא את המאמר.
אם תעבדו בצורה כזאת אתם תראו כמה שזה משפיע לטובה על קידום האתר.
4. קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים
קישורים חיצוניים עדיין משפיעים במידה רבה על דירוג האתר וקידומו.
נסו כמה שאפשר לעודד אתרים חיצוניים (עדיף כמה שיותר סמכותיים בעיני גוגל) לקשר לאתר שלכם.
שימו לב, איכות הקישורים חשובה בהרבה מכמות הקישורים. עדיף קישור אחד עם איכות גבוהה מ-10 קישורים חלשים.
באותו נושא – הקפידו גם לעשות קישורים פנימיים בין הדפים באתר שלכם – להרחבה קראו מאמר קולע בנושא קישורים פנימיים »
5. הוציאו קישורים לאתרים רלוונטיים
רבים נוטים לחשוב שהוצאת קישור מהאתר שלהם לאתר אחר היא פעולה שפוגעת בקידום האתר כיוון שהקישור מסיט את התנועה מהאתר.
גוגל בעצמם נותנים חשיבות לקישורים יוצאים מהאתר וגם הודיעו על כך באופן רשמי מספר פעמים.
קישורים יוצאים מאפשרים לגוגל להבין האם התוכן במאמר רלוונטי או לא.
6. רשמו טייטלים ומטה דיסקריפשיין בהתאמה אישית לכל עמוד
הטייטל והמטה דיסקפרישיין של העמודים באתר הם האלמנטים החשובים ביותר בפעולות ה-SEO.
השקיעו בטייטלים ומטה דיסקריפשיין קריאייטיבי ומניע לפעולה וגרמו לגולשים להקליק על התוצאה שלכם מתוך שאר התוצאות בגוגל.
7. שיתוף תכנים מהאתר במדיה החברתית
הקפידו לשתף את הפוסטים מהאתר גם במדיה החברתית.
ערוצי המדיה החברתית משפיעים באופן ישיר על קידום האתר.
ההשפעה של המדיה החברתית על קידום האתר נבחנה פעמים רבות והתוצאות על קידום האתר הגיעו מהר מהצפוי.
8. קדמו ביטויים נכונים עבור העסק שלכם
זהו הטיפ האחרון ואולי החשוב מכולם.
כבר השקעתם ועשיתם עבודה קשה! שימו לב שאתם בוחרים ביטויים שיגרמו לגולש לבצע את הפעולות שאתם רוצים.
באמצעות מחקר מילות מפתח מדויק תוכלו לכוון לביטויים הרלוונטיים עבור העסק שלכם ולקדם את האתר לגולשים שיהפכו ללקוחות שלכם!
לחצו כאן למדריך מפורט כיצד לעשות מחקר מילות מפתח מדויק ללא ידע קודם »