נשארתם עם שאלות? מתלבטים האם לפרסם בטאבולה ואאוטבריין זה הצעד הנכון לעסק שלכם? התקשרו או השאירו פרטים לכל שאלה – נסייע בשמחה!
פרסום בטאבולה ואאוטבריין
אני רוצה לדבר על פרסום בטאבולה ואאוטבריין, אלה שתי מערכות פרסום שמגיע להם יותר כבוד ממה שהן מקבלות.
הן מאפשרות לנו לבצע פרסום באמצעות תוכן- אחד החסרונות הכי גדולים של השיווק הדיגיטלי הוא איכות הלידים שאנחנו מקבלים כשאנחנו מבצעים פרסום.
המון פעמים בעלי עסקים אומרים לי "עשיתי פרסום באלפי שקלים לחודש, קיבלתי לידים ופניות, אנשים לכאורה מתעניינים בשירות שלי אבל אני לא מצליח לסגור אותם"
אני לגמרי יכול להזדהות עם זה ואחד הפתרונות שאני מציע (תלוי כמובן בתחום העסק) זה לפרסם בטאבולה ואאוטבריין.
מה זה אומר?
פרסום בטאבולה ואאוטבריין מאפשר לנו לפרסם באמצעות תוכן – כתבות בפורטלים הכי גדולים בישראל- בווינט, כלכליסט וואלה ועוד..
מדובר על כתבות תוכן שיכולות להופיע באתרים הנ"ל וכשמקליקים עליהן עוברים לאתר חדשותי או לאתר שלנו שבו מופיעה כתבת התוכן.
כשגולש קרא כתבה ולאחר הכתבה הוא משאיר לנו פרטים הוא נמצא במקום הרבה יותר טוב לסגירת עסקה מאשר אם הוא ראה פרסום שלנו בפייסבוק והצלחנו לפתות אותו בצורה כזו או אחרת להשאיר לנו פרטים
אחרי שהוא קרא כתבה הוא במקום אחר לגמרי ולכן אחוז הסגירה של לידים המתקבלים מטאבולה ואאוטבריין הם הרבה יותר גבוהים.
זו הסיבה שאני ממליץ לבחון את האפשרות של פרסום בטאבולה ואאוטברין,
זה מאפשר ליצור לידים מאוד טובים בעלויות סבירות וטובות.