אחד הכאבים הגדולים ביותר של בעלי עסקים בישראל הוא שאין להם מספיק פניות מהשיווק בכלל ודרך האתר וערוצי הדיגיטל בפרט.
אחת הסיבות לכך שגולשים לא משאירים פרטים או מתקשרים דרך האתר היא שהם עדיין לא מכירים אותנו ועדיין לא נותנים בנו מספיק אמון, הרי יש להם כמה שניות של רושם ראשוני עם הפרסום או האתר שלנו ושם בדיוק אנחנו צריכים לגרום להרגיש הכי בטוחים בעולם!
ברגע שאנו מצליחים לגרום לגולשים לתת בנו אמון – אחוז ההמרה אחוז הפניות דרל האתר (כאן תוכלו לקרוא בהרחבה מה זה אחוז המרה) עולה פלאים.
אז כיצד גורמים לגולשים להאמין בנו דרך הפרסום באינטרנט ודרך האתר שלנו – קבלו 5 טיפים ליישום מיידי!
טיפ מס' 1 – לקוחות ממליצים
עבדתם קשה בשביל שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים? בקשו מהם המלצה לאתר.
הכי טוב לבקש המלצה בסרטון מצולם אך במידה והם לא מוכנים להצטלם, מומלץ לבקש מהם להוסיף ביקורת בפייסבוק ולהוסיף את הביקורות שלהם ישירות מפייסבוק.
כך ניתן לראות את תמונת הפרופיל של המשתמש וההמלצה מייצרת אמינות ולא נתפסת כביקורת פקטיבית.
טיפ מס' 2 – שימו את עצמכם ואת הצוות שלכם בפרונט
הציגו את עצמכם ואת הצוות שלכם באתר ובפרסומים כך שהגולשים יוכלו לראות שיש מישהו מאחורי הפרסום.
באמצעות וידאו הגולשים יוכלו להיפגש איתכם כבר דרך האתר והפרסומים והאמינות שלכם תגבר.
טיפ מס' 3 – תנו ערך
תנו ערך לגולשים בפרסומים ובאתר!
אל תחשבו כל הזמן רק על הלידים וכיצד לייצר אותם בטווח הקצר, אל תחשבו רק על מחר מחרתיים, תחשבו שנה, שנתיים קדימה.
תנו ערך באתר ובפרסומים בדיוק כמו הסרטון והפוסט שאתם קוראים עכשיו – משם הדרך להשאיר לכם פרטים הרבה יותר קלה וגם הגולש שמשאיר פרטים יהיה הרבה יותר "חם".
תוכלו לתת ערך בכל תחום, בין אם אתם בעלי עסק בתחום הכושר תוכלו לדבר על "כיצד להימנע מפציעות", "כיצד לשמור על הגב מול מסך המחשב". ובין אם אתם עורכי דין תוכלו לתת ערך ולדבר על "הכללים החשובים לפני בחירת עו"ד", "מה חשוב לבדוק בכל חוזה" וכ"ו..
טיפ מס' 4 – טלפון במקום בולט
כמעט בכל האתרים יש טלפון אך לא תמיד הוא נמצא במקום בולט, באתרים רבים הטלפון מתחבא בעמוד יצירת קשר בפינה למטה.
אנחנו לא יכולים לדעת באיזה שלב הגולש מחליט להתקשר אלינו (אולי באמצע פוסט באתר, אולי לאחר גלילה בכמה עמודים) ובכל שלב אנחנו רוצים לתת לו את האפשרות לחייג אלינו בקליק.
יתרון נוסף, כאשר אני נכנס לאתר ורואה את הטלפון במקום בולט, אני מיד מבין שיש מישהו מאחורי האתר הזה שככל הנראה עונה לטלפון בזמינות, במידה ואיני רואה טלפון זה יכול להצטייר כמו אתר תמיכה או איזה אתר זרוק שאף אחד לא מטפל בו.
טיפ מס' 5 – תחזוקת האתר ועדכונים
לא מעט אתרים (וגם דפי פייסבוק ואינסטגרם) לא מתוחזקים.
האתר נטען בצורה איטית (קראו כיצד לשפר את מהירות טעינת האתר»), התוכן לא מעודכן – כמה חודשים (או שנים) שלא עלה פוסט חדש באתר או בדף העסק בפייסבוק.
כאשר אני נתקל באתר כזה, אני פשוט ממשיך לתוצאת חיפוש הבאה בגוגל – השוק מוצף ואסור לנו ליפול במקום הזה.
הקפידו לתחזק את האתר ולעדכן אותו לפחות פעם בחודש בפוסט חדש (וגם את הרשתות החברתיות, אגב זה יכול להיות אותו תוכן – לא צריך לעבוד כ"כ קשה).
לסיכום
אנשים רוצים לתקשר עם אנשים ולא עם אתרים או עמודי פייסבוק.
לכן, הקפידו להביא את עצמכם ככל שניתן לאתר ולפרסומים (אפשר גם להציג את הצוות, אם אתם פחות אוהבים להיחשף).
בצעו את הטיפים הנ"ל ותופתעו לגלות (בטווח הארוך, לא אחרי יום, יומיים) שכמות הפניות משתפרת פלאים.
בהצלחה, וכמובן תרגישו בנוח לדבר איתנו בכל שאלה (הטלפון כמובן במקום בולט גם אם אתם גולשים באתר שלנו במחשב וגם מהנייד) 🙂