כיצד להשתמש בCAMPAIGN URL BUILDER של גוגל
במקרה הזה אני אראה על דוגמה של לקוח שמשתתף בשופינג IL ורוצה למדוד את התנועה שמגיעה דרך האתר של זאפ, שניתן להעלות בו מוצרים.
ראשית, אנחנו עוברים למוצר שאותו אנחנו רוצים להעלות לאתר של זאפ ומעתיקים את הURL של המוצר, חוזרים לCAMPAIGN URL BUILDER ומדביקים את הלינק בשדה הראשון "website url"
ואז אנחנו מתייגים את אותו הלינק- אנחנו רושמים תחת "campaign source" לדוגמא "שופינג IL", תחת "campaign medium" אני אקרא לו zap (כי משם מגיעה התנועה)
תחת "campaign name" אין משהו ספציפי שצריך לרשום, נוכל לרשום תאריך- המטרה בכתיבת השמות היא שאנחנו נזהה,
למטה אנחנו נקבל לינק מתויג- נעתיק את הurl ונדביק אותו באתר של זאפ ויהיה לנו תיוג ללינק שלנו ונוכל לעקוב ולראות כמה זמן הגולש באתר, האם הוא ביצע רכישה כמה רכישות הגיעו דרך הקישור הזה וכו'.