רוצים שנעזור לכם לבחור את ערוץ הפרסום הנכון ביותר עבור העסק מבלי לשרוף כסף? השאירו לנו פרטים או התקשרו ואנו נדאג לייצר לכם לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט!
כיצד לדעת איזה ערוץ מערוצי הפרסום הדיגיטליים הכי מתאימים לעסק שלי?
לאחרונה התחלתי לעבוד עם לקוח חדש שסיפר לי שכבר מעל שנה הוא מחליף באופן קבוע ספקים וחברות פרסום באינטרנט כיוון שאף אחד לא מצליח לייצר לו לידים ופניות מפייסבוק ואינסטגרם.
התעמקתי קצת בשירותים שהוא מציע ולאחר בדיקה קצרה שאלתי אותו מדוע הוא מתעקש לפרסם בפייסבוק?
אולי פייסבוק הוא לא הערוץ הנכון לפרסום במקרה הזה.
אפשר להשקיע תקציב מינימאלי בפייסבוק ואת רוב התקציב להשקיע בגוגל.
הוא הסכים לנסות להשקיע את רוב התקציב בגוגל והחזר ההשקעה שלו מהפרסום באינטרנט השתפר בעשרות אחוזים.
לכן אסור "להתאהב" בערוץ פרסום ספציפי ובמידה ואנחנו רואים שהוא לא עובד – לא תמיד חברת הפרסום אשמה, יכול להיות שצריך להשקיע את תקציב הפרסום בערוץ אחר.
אתן דוגמה להמחשה,
חד"כ זהו עסק קלאסי לפרסום בפייסבוק ולפרסום באינסטגרם – פרסום לוקאלי לקהל יעד מדויק.
אך אם מדובר בעו"ד ממש לא בטוח שנכון לנו לפרסם בפייסבוק ואינסטגרם וגם במידה והחלטנו לפרסם בפייסבוק או אינסטגרם – חלוקת התקציב בטוח לא צריכה להיות שווה כיוון שאנחנו מחפשים לקוחות שצריכים את השירות שלנו וכאשר גולש מחפש שירות, אחד הדברים הראשונים שהוא עושה זה לחפש בגוגל.
חשוב להבין האם השירות/המוצר שאנחנו מציעים מתאים לפרסום בפייסבוק ובמידה והוא מתאים – מהי חלוקת התקציב הנכונה.
כאשר עובדים עם חברת שיווק באינטרנט, ככל הנראה החברה תדע להכווין באיזה ערוץ מומלץ לפרסם.
לעתים גם לחברת הפרסום יהיו התלבטויות וההחלטה הנכונה ביותר תהיה לפרסם בכמה ערוצים למשך חודש-חודשיים ולאחר שמתחילים לקבל פניות >> בוחנים את הערוץ האפקטיבי ביותר ובו משקיעים את רוב התקציב. (חשוב לבחון את הערוץ שמביא את מספר העסקאות הגבוה ביותר ולא את מספר הפניות הגדול ביותר).
לסיכום
בחרו את ערוץ הפרסום באינטרנט ע"פ השירות/המוצר שלכם וע"פ החזר ההשקעה שהוא מייצר לכם, תמיד שווה להתייעץ עם איש מקצוע להכוונה – כך תוכלו לחסוך הרבה כסף על בדיקות מיותרות 🙂
אם נשארתם עם שאלות, תרגישו בנוח להשאיר פנייה או להתקשר.