כיצד לנהל משימות כשיש כ"כ הרבה הסחות דעת
אי אפשר היום לעבוד עם כל הסחות הדעת שיש מסביב, אני מתיישב על המחשב- העבודה שלי היא סושיאל מדיה – אני חייב להיות בפייסבוק ובוואסאפ כחלק מהעבודה,
וכל הזמן יש הסחות דעת, אני נכנס לעשות קמפיין ללקוח וקופץ לי נוטיפיקיישן בפייסבוק, קופצת הודעה בווטסאפ.
אנו חייבים לנהל את הזמן שלנו ואת הסחות הדעת כי אחרת לא נצליח לבצע משימות ולא נצליח לנצל את הזמן שלנו כמו שצריך.
כמובן שגם אני נופל בזה ואני עושה את הסרטון הזה מתוך מקום של משהו שגם אני משתפר בו בתקופה האחרונה- אני רואה כמה זה משפיע על הפרודוקטיביות שלי ביום העבודה כשאני מנתק את הפייסבוק, מנתק את הווטסאפ ומתחבר רק למשימה שיש לי לעשות.
אני יכול לראות הבדלים של פי 2 , זאת אומרת שאם אני לא מנתק את הסחות הדעת משימה יכולה לקחת לי שעה, בלי הסחות דעת המשימה לוקחת לי חצי שעה.
למשל: אני נכנס לפייסבוק לעשות משהו קטן במשימה שיש לי לסגור- וקפץ לי נוטיפיקיישן , נכנסתי כי אמרתי זה רק דקה, ראיתי איזה חבר שהגיב על תמונה- הגבתי חזרה, פתאום דרך הפוסט הזה אני נכנס לפרופיל שלו וגולל- מפה לשם אני שם לב שעברו 10 דקות.
10 דקות שבזבזתי על כלום, לכן היום עם כל הסחות הדעת שיש מסביב אני חושב שאנחנו חיייבים לנהל את הנוטיפיקיישן.
טיפ קטן שעזר לי מאוד
מה שאני עשיתי ועזר לי מאוד- עצרתי את כל ההתראות בטלפון – אני לא מקבל רטט או צלצול כשיש לי הודעות חדשות בפייסבוק אינסטגרם ווטסאפ- רק מיילים השארתי וזה עולם אחר!
זה עוזר מאוד להתרכז, אני מאוד ממליץ ואני חושב שזו כבר לא רק המלצה זה בגדר חובה כי אחרת אי אפשר לעבוד ולנהל את הזמן בצורה נכונה.